waar nederland zijn eerste goud gaat halen moet het zijnquote:
Jij was eerder volgens mij dus we gaan gewoon hier verderquote:
Slaap lekker denk ik danquote:
Zit die terrorist nu daarquote:Op zondag 10 augustus 2008 11:53 schreef Borga het volgende:
Zag ik nu net 'fruitvliegje' op het journaal?
We gaan deze week nog even binnen kijken met de jongens maar eigenlijk weten we het al. We willen het huis!quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:53 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, kan nog net.
Noek, ik heb het allemaal gelezen, klinkt goed zeg. Hebben jullie al een besluit genomen?
Wat leuk zeg, een nieuwe start zeg maar. Tof dat de kids er zin in hebben, het is toch heel wat. Ik heb begrepen dat ze wel gewoon op hun eigen school blijven, dat scheelt natuurlijk.quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:57 schreef noekje het volgende:
We gaan deze week nog even binnen kijken met de jongens maar eigenlijk weten we het al. We willen het huis!En nu moet er dus veel geregeld gaan worden, daar heb ik helemaal geen zin in.
Het is zoveel makkelijker om alles nu te laten lopen omdat er dan geen kijkers in mijn hut komen, geen stress, geen verzekeringen etc. Maar we willen het huis gewoon. Lief: Oudste vroeg vanmorgen, te vroeg, om 7.30 uur of ik dacht dat we daar gingen wonen. Ik denk het wel, zei ik. YES!!, zei hij.
En jij, kamer weer op orde of stinkt het nog zo?
Ja, da's echt hè? Ik wil alles laten doen. Ik wil geen kwast meer vasthouden. Verwende prop die ik ben. Sinds dit jaar ben ik gaan staken. Dat getut tussendoor. Ik wil mannetjes en die gaan dat gewoon regelen, binnen een dag en dan moeten ze weg. Dat je gewoon een week verder bent met één kamer.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat leuk zeg, een nieuwe start zeg maar. Tof dat de kids er zin in hebben, het is toch heel wat. Ik heb begrepen dat ze wel gewoon op hun eigen school blijven, dat scheelt natuurlijk.
Kijkers in je eigen hut, jakkes. Ik maakte me de laatste keer uit de voeten en liet het aan de makelaar over, dat commentaar van die kijkers op je huis, boehoe.
Slaapkamer schiet niet echt op, Vic is hartstikke druk dus het moet allemaal tussendoor. Kast staat ook nog maar voor de helft en de verf is op.( wat een mazzel hè, vandaag maar even rustig aan).
quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:57 schreef noekje het volgende:
om 7.30 uur of ik dacht dat we daar gingen wonen. Ik denk het wel, zei ik. YES!!, zei hij.
Ik zou dat ook wel willen maar ik heb de hele dag te tijd dus vind ik het eigenlijk niet kunnen om een schilder in te huren en ik heb er ook niet echt een hekel aan. Kan mij het schelen, al duurt het een maand, komt goed.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:11 schreef noekje het volgende:
Ja, da's echt hè? Ik wil alles laten doen. Ik wil geen kwast meer vasthouden. Verwende prop die ik ben. Sinds dit jaar ben ik gaan staken. Dat getut tussendoor. Ik wil mannetjes en die gaan dat gewoon regelen, binnen een dag en dan moeten ze weg. Dat je gewoon een week verder bent met één kamer.![]()
Kinderen gaan wel naar een andere school. Weet nog niet waar of welke. Dat moeten we dus ook allemaal regelen. Het gaat een toestand worden maar het is tijd voor iets anders. Puzzelstukjes vallen allemaal op z'n plaats en dat is goed.
Oh, jij bent het!quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou dat ook wel willen maar ik heb de hele dag te tijd dus vind ik het eigenlijk niet kunnen om een schilder in te huren en ik heb er ook niet echt een hekel aan. Kan mij het schelen, al duurt het een maand, komt goed.![]()
Oh, de kids gaan toch naar een andere school, in Duitsland of wat? Heerlijk hè, als alles op zijn plaats valt, dat maakt het allemaal makkelijker. Ik ga een hapje eten, spreek je later.
*Koffie voor de hele COS inschenk*quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gast, doe mij serieus ook een bakkie![]()
*nodig heeft
quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:39 schreef PeterNB het volgende:
[..]
*Koffie voor de hele COS inschenk*
[ afbeelding ]
Kom je hier ook de boel effe opruimen die je veroorzaakt hebt ????quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:45 schreef Dementor het volgende:
Goedemiddag!
* Dementor ruimt verder op.
Waarop?quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:48 schreef PeterNB het volgende:
* PeterNB is vandaag, bijna een half jaar na dato, nog steeds heel erg trots....................*
Ja dat ga ik niet zeggen omdat ik ALS DE DOOD VOOR INBRAAK benquote:
Oh zo.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:52 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja dat ga ik niet zeggen omdat ik ALS DE DOOD VOOR INBRAAK ben
Ik heb de beste aankoop van mijn leven een half jaar geleden gedaan en ben
er nog steeds ZOOHOOOO trots opEr zijn er maar 2 van in de benelux
en 'die andere' zijn niet meer in dezelfde staat als die van mij dus ik ben nu
de enige beneluxer die ze in nieuwstaat heeft![]()
Als ik net als jou ging verhuizen liet ik er beveiliging bij komenquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:57 schreef noekje het volgende:
Geef es een kleine hint dan? Is het apparatuur, musica, een zitmeubel, wat, wat, wat??
Oh echt? Gelukkig doet dit helemaal niks voor mijn nieuwsgierigheid.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als ik net als jou ging verhuizen liet ik er beveiliging bij komen![]()
Dan is het in ieder geval geen klein voorwerp.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hey, een Dementor edit?quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Valt mee hoor.............quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan is het in ieder geval geen klein voorwerp.
Tuinsetje zal ook wel niet, hmmm......quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zag het nog net. Ik dacht aan een lingeriesetje maar dat wel niet.
Ik word er VEEL geiler van dan van 12 blote jongens in een lingeriesetje !!quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zag het nog net. Ik dacht aan een lingeriesetje maar dat wel niet.
Ja daarom gooi ik er ook maar een slotje op. Zat gewoon effe volquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Letterlijk en figuurlijk een nietszeggend verhaal.
Steady as she goes..quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En Dementos: hoe is het met de plannen ?
Dat soort dingen zijn tijdloos.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:54 schreef PeterNB het volgende:
[..]
De Truman Show is ZO 1998.............![]()
Ik ben alleen pessimistisch als het gaat over de firma Apple...............quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn tijdloos.
Of heb ik hier nu te maken met de pessimistische PeterNB?
Hihi.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:05 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ben alleen pessimistisch als het gaat over de firma Apple...............
Ja hemels mooi.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Mooie speakers ! Daar zal vast Mooi Geluid uit komen !!
Als die roestige locomotief van een PeterNB zijn krakende piepende geluid laat horen ?quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja hemels mooi.
Vooral op vrijdagavond.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als die roestige locomotief van een PeterNB zijn krakende piepende geluid laat horen ?
't is dat de bellers zo leuk zijn anders keek ik liever lingo !!!
Wat er uit die schoorsteen komt klopt wel bij zijn 'rookgedrag'quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het beeld dat ik er direct bij kreeg.
Dus jij komt ook rustig op gang en bent daarna niet meer te stoppen?quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:19 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wat er uit die schoorsteen komt klopt wel bij zijn 'rookgedrag'
En was het lekker op het poezenkleed ??quote:
Er is maar 1 ding dat teltquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nederland speelt als een natte krant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |