als je je penis na het klaarkomen lekker over mijn jongensbuikje smeert. en dan dat je penis weer begint te kloppen en groter word en als een paal omhoog staat en dat ik je voor het slapen gaan een lekker likje aan je penis geeft. en dat ik dan begin te slapen en je de harde pik in mijn gaatje propt. en dat je me begint af te trekken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 05:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Alleen sex en geen mishandeling ok?
Maximala anale penetrerende bewegingenquote:Op zondag 10 augustus 2008 05:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Alleen sex en geen mishandeling ok?
Belooftquote:Op zondag 10 augustus 2008 05:27 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
als je je penis na het klaarkomen lekker over mijn jongensbuikje smeert. en dan dat je penis weer begint te kloppen en groter word en als een paal omhoog staat en dat ik je voor het slapen gaan een lekker likje aan je penis geeft. en dat ik dan begin te slapen en je de harde pik in mijn gaatje propt. en dat je me begint af te trekken.
beloofd?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 05:27 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
als je je penis na het klaarkomen lekker over mijn jongensbuikje smeert. en dan dat je penis weer begint te kloppen en groter word en als een paal omhoog staat en dat ik je voor het slapen gaan een lekker likje aan je penis geeft. en dat ik dan begin te slapen en je de harde pik in mijn gaatje propt. en dat je me begint af te trekken.
beloofd?
Always luck at the bright side of lifequote:
jij begint nu te lezen en je weet niet wat je moet doen. je piemel begint te kronkelen in je strakke onderbroekje. je denkt bij jezelf ik moet zo snel mogenlijk wat aan mijn penisje doen. je ritst je broek en en bevrijd je geslachtsdeel. je begint te wrijven met je knuisje op je harde penis. je leest het bericht door. en je tiept snel eersy : en daarna r. en drukt zo snel als je kan op invoeren. en je kan niet wachten tot het bericht geplaatst is en je trekt met harde slagen nogmaals aan je penis. hij word harder en harder. je voelt de aderen door je handen glippen en je komt klaar. nog even doorstroken waarna het zaad tussen ja handen glipt. je trekt je voorhuid naar achteren en er is een hele troep. je denkt bij jezelf dat komt morgen wel en je doet je broekje weer dicht. en je voelt dat je broekje nattig word van het zaad.quote:
Ondertussen trek jij je op mij afquote:Op zondag 10 augustus 2008 05:32 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
jij begint nu te lezen en je weet niet wat je moet doen. je piemel begint te kronkelen in je strakke onderbroekje. je denkt bij jezelf ik moet zo snel mogenlijk wat aan mijn penisje doen. je ritst je broek en en bevrijd je geslachtsdeel. je begint te wrijven met je knuisje op je harde penis. je leest het bericht door. en je tiept snel eersy : en daarna r. en drukt zo snel als je kan op invoeren. en je kan niet wachten tot het bericht geplaatst is en je trekt met harde slagen nogmaals aan je penis. hij word harder en harder. je voelt de aderen door je handen glippen en je komt klaar. nog even doorstroken waarna het zaad tussen ja handen glipt. je trekt je voorhuid naar achteren en er is een hele troep. je denkt bij jezelf dat komt morgen wel en je doet je broekje weer dicht. en je voelt dat je broekje nattig word van het zaad.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 05:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ondertussen trek jij je op mij af
ik kom klaar in je oogjes. waarna jij mij zachtjes in mijn balletjes knijpt en ik nog meer spuit in je mooie neusje. ik rub je penis nogmaals en trek heel strak je voorhuid naar achter waardoor jij een hele verre straal naar voren spuit. en nog een keer en nog een keer maar deze keer kwam het in mijn haar. jij sabbelt aan mijn haar en ik lik je borst. ik kijp in je harde tepels en begin er aan te sabbelen. zo ga ik weer met mijn hoofd naar je geslachtsdeel en zuig aan je balletjes. daarna neem ik je eikel in mijn mond en zuig alles eruit. zo haard zuig ik het sperma in mijn mond. Jij word hellemaal gek en blijft maar spuiten spuiten. je begint hellemaal te trillen alsof je het koud hebt. en je komt en je komt. jij draait je om en ik lik je poepgaatje met dat zaad in mijn mond wat zo in jouw anus verdwijnt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 05:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ondertussen trek jij je op mij af
failquote:Op zondag 10 augustus 2008 05:41 schreef Poit- het volgende:
Joden lopen altijd weg....
[/sub]slotje?[/sub]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |