Die andere nooit aan toe gekomen eigenlijksquote:
FOTOS!quote:Op zondag 10 augustus 2008 04:04 schreef behangplakker het volgende:
Mijn linkerkant van mijn blaas doet kankerzeer, reetveter deed er een knietje in![]()
Er staat wel een hakenkruis op zen schouder, maar gasturbine is niet gelukt. Ik zitonder de lippenstift wat men neef bij me deed
maar ik kom niet uit chinaquote:Op zondag 10 augustus 2008 04:03 schreef elfzesendertig het volgende:
Als je uit China komt ben je pingponger, KANKERLUL!
was gers wel geluktquote:Op zondag 10 augustus 2008 04:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
even vragen of hij het goed vind
Niks vrage, flitse!quote:Op zondag 10 augustus 2008 04:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
even vragen of hij het goed vind
ik zweer niet ik vraag nu of het op de dinge mag, de computer gaat heen en weer omdat hij men neef slaatquote:
And there goes the neighborhoodquote:Op zondag 10 augustus 2008 04:06 schreef behangplakker het volgende:
GODVERDEGRAFKANKERTERING JULLIIE STUKKEN KANKER AAN DE KANKERANUS WAAR IK MJULLIE IN GENEUKT HEBT,
DIT IS ME TOCH KANKER MET MIJN KANEKRSCHOUDER EN KANKERNEEF EN KANKERBROER EN JWZ
en jazz krijgt nog een paar kutklappen, aldus reetveter hier aan de mic jeweezelluf
opzich goed ideequote:Op zondag 10 augustus 2008 04:07 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik stem ervoor dat we gaan slapen.
WAT kun je hem niet stiekem delenquote:Op zondag 10 augustus 2008 04:08 schreef GasTurbine het volgende:
Ik ga slapen!
Succes allemaal hiero.
En oja, Valkire, bedankt voor die persoonlijke fotocollectie via de PM. 1136 ui en de rest zullen jaloers op me wezen
Alsofquote:Op zondag 10 augustus 2008 04:08 schreef GasTurbine het volgende:
Ik ga slapen!
Succes allemaal hiero.
En oja, Valkire, bedankt voor die persoonlijke fotocollectie via de PM. 1136 ui en de rest zullen jaloers op me wezen
whehehe, zondequote:Op zondag 10 augustus 2008 04:04 schreef behangplakker het volgende:
Mijn linkerkant van mijn blaas doet kankerzeer, reetveter deed er een knietje in![]()
Er staat wel een hakenkruis op zen schouder, maar gasturbine is niet gelukt. Ik zitonder de lippenstift wat men neef bij me deed
quote:Op zondag 10 augustus 2008 04:08 schreef GasTurbine het volgende:
Ik ga slapen!
Succes allemaal hiero.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 04:08 schreef gers het volgende:
[..]
opzich goed idee
heb alleen tetten nodig om in slaap te vallen
39ste EPIC FAILquote:Op zondag 10 augustus 2008 04:09 schreef DeHangui het volgende:
Snik, ben hier nu 2 weken, en slechts 2e
Dagcijfers # 162
Hier blijven jij!quote:Op zondag 10 augustus 2008 04:08 schreef GasTurbine het volgende:
Ik ga slapen!
Succes allemaal hiero.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |