Nogmaals, zware kost voor de nachtquote:Op zondag 10 augustus 2008 03:42 schreef DeHangui het volgende:
Jody banaal (bernal)
Actrice: Parents -> Foster parents -> Jody Foster
Wat is de OS voor een deel van je lichaam?quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben blijven hangen op Ned 1
Ow... ze zeggen daarnet dat dat ze na de ster doorgaan met de OS.
Ik volg het nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 03:44 schreef GasTurbine het volgende:
NU WEET IK HET!
IK DACHT AL DAT IK HAAR HERKENDE
Dit is echt freaky. Ik heb een foto van haar ergens op deze, of mijn andere computer staan , gekregen van iemand die mij toen ad toegevoegd! Ze zei dat ik jody niet zo moest opfokken ofzo, en andere dingen. Maar ik vond het raar, want mijn vriendin heette Jodie
Diegene heeft me toen wel gelijk verwijderd.
Zit dat dicht bij de ster?quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:45 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wat is de OS voor een deel van je lichaam?
quote:
wel stiekem hequote:
Spelling alleeen nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 03:46 schreef GasTurbine het volgende:
Aangezien wij ook dezelfde voornaam delen.
tetten of reet?quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:47 schreef elfzesendertig het volgende:
WOAR'ST VROUW'N FLEISCH BLEEF'N?!?
Halverwege 2005/2006 voegde iemand mij toe op MSN met de mededeling dat ik niet zo ruzie moest maken met Jody. Ik snapte niet waar ze het over had (had geen ruzie met mijn vriendin Jodie) Ik kreeg toen een foto toegestuurd van haar, waarop ze stond. Ik dacht al dat ik haar ergens van herkende!quote:
VETquote:Op zondag 10 augustus 2008 03:48 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Spelling alleeen niet
het is : Jimmie en Jody
oh ja:
[ afbeelding ]
ik verveel mij nooit, hebben jullie ook een groot onozel ding wat je 1 keer per jaar gebruikt in huis?
Tetten en reet. Maar als het moet: reet.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:49 schreef remlof het volgende:
Omg, 240 delen in iets meer dan een maand?![]()
* remlof 's mond valt open
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:49 schreef remlof het volgende:
Omg, 340 delen in iets meer dan een maand?![]()
* remlof 's mond valt open
Heb nu 7 jaar met der. Weet je ook wie dat was? Wij nooit hebben ruziequote:Op zondag 10 augustus 2008 03:48 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Halverwege 2005/2006 voegde iemand mij toe op MSN met de mededeling dat ik niet zo ruzie moest maken met Jody. Ik snapte niet waar ze het over had (had geen ruzie met mijn vriendin Jodie) Ik kreeg toen een foto toegestuurd van haar, waarop ze stond. Ik dacht al dat ik haar ergens van herkende!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |