abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60723371
De "Silverstein" van dit complot.
http://www.starway.org/Titanic/Owner.html

[ Bericht 0% gewijzigd door Resonancer op 11-08-2008 11:37:33 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_60783798
Argh! Denk voordat je dingen post!

Deze topic is het bewijs van het punt dat de auteur Maddox wilde maken: Loose Change is een goedkope complottheorie die mensen maar al te graag willen geloven, zijn Titanic Conspiracy (April's FOOLS '07) is hier een parodie op.

Lees maar eens verder op zijn site, als je een gevoel voor humor hebt.

quotes van de Titanic Conspiracy

I'm just a kid with a laptop who discovered the truth, but I encourage you to do your own research and come to your own conclusions based on my premise that the government is lying to you and that your disagreement with said premise constitutes your admission of being a sheep. I suggest starting with my video:

I don't know what this graph means, but I'm pretty sure it's proof that Jews were involved.

Here's what they don't want you to know: if you take the word "TITANIC" and you remove the letters T, I, and T, and then you add the letters C, O, S, P, R, and Y, then it spells:

CONSPIRACY

COINCIDENCE???

I literally got chills when I discovered this. Whoever orchestrated this plot really knew what they were doing. I'm tired of being lied to. I'm mad as hell and I'm going to keep editing video until I get some answers. All day if I have to. Spread the truth!!!

Serieus, dat je deze overduidelijke spottende toon over het hoofd ziet...

De 9/11 complottheorie volgens Maddox:
http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=911_morons
  woensdag 13 augustus 2008 @ 09:16:46 #53
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_60785424
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 06:26 schreef Jimmeh_J het volgende:

Deze topic is het bewijs van het punt dat de auteur Maddox wilde maken: Loose Change is een goedkope complottheorie die mensen maar al te graag willen geloven, zijn Titanic Conspiracy (April's FOOLS '07) is hier een parodie op.

I'm just a kid with a laptop who discovered the truth, but I encourage you to do your own research and come to your own conclusions based on my premise that the government is lying to you and that your disagreement with said premise constitutes your admission of being a sheep. I suggest starting with my video:

I don't know what this graph means, but I'm pretty sure it's proof that Jews were involved.

Here's what they don't want you to know: if you take the word "TITANIC" and you remove the letters T, I, and T, and then you add the letters C, O, S, P, R, and Y, then it spells:

CONSPIRACY

COINCIDENCE???

I literally got chills when I discovered this. Whoever orchestrated this plot really knew what they were doing. I'm tired of being lied to. I'm mad as hell and I'm going to keep editing video until I get some answers. All day if I have to. Spread the truth!!!

oke dus wat is jouw mening over 911?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_60785440
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 09:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

oke dus wat is jouw mening over 911?
Lijkt me nogal offtopic.
pi_60785632
Sowieso dat over Maddox ook. (Lekker lompe hond trouwens, die gast! Ik heb die site wel vaker gezien.)

Anyway: voor 9-11 complottheorieën en opmerkingen er over verwijs ik u naar een deurtje verder!
pi_60838388
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 06:26 schreef Jimmeh_J het volgende:

CONSPIRACY

COINCIDENCE???

Leuk dat na zo'n verklaring ineens alle believers dit topic negeren of over totaal andere zaken beginnen, typisch weer.
pi_60842234
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 22:34 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Leuk dat na zo'n verklaring ineens alle believers dit topic negeren of over totaal andere zaken beginnen, typisch weer.
'Je verwacht dat ik zinnig comentaar op zo'n "verklaring" geef ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_60844221
Zolang er geen 2 boten in het WTC zijn gevlogen lijkt ingaan op 9/11 me ook nogal offtopic.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 04:31:39 #59
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_60844243
Maddox is een held.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_60851094
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 01:05 schreef Resonancer het volgende:

[..]

'Je verwacht dat ik zinnig comentaar op zo'n "verklaring" geef ?
Het blijft leuk te zien hoe naief iemand als jij is. Je gelooft zonder enig tegenstribbelen een complottheorie die door iemand compleet uit zijn duim gezogen is en die dat nog toegeeft ook op zijn site.

Het zou je sieren als je zou toegeven dat je er inderdaad in ben getrapt deze keer.
pi_60854440
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 12:28 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Het blijft leuk te zien hoe naief iemand als jij is. Je gelooft zonder enig tegenstribbelen een complottheorie die door iemand compleet uit zijn duim gezogen is en die dat nog toegeeft ook op zijn site.

Het zou je sieren als je zou toegeven dat je er inderdaad in ben getrapt deze keer.
Ach als je maar lol hebt...
Je wilt mij nu doen geloven dat Maddox de bedenker is van de omwissel truc ?
Dacht t ff niet.
Robin Gardiner schreef er in 1998 'n boek over, of is dat ook 'n verzinzel van Maddox ?
http://www.markchirnside.co.uk/Conspiracy_Dissertation.pdf

Maar...waar zeg ik dat ik iets van dit verhaal geloof ?

[ Bericht 4% gewijzigd door Resonancer op 15-08-2008 15:23:19 ]
Eisenhower1961.
pi_60856314
ff voor de nodige afkoeling:

You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_60859915
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 14:29 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ach als je maar lol hebt...
Je wilt mij nu doen geloven dat Maddox de bedenker is van de omwissel truc ?
Dacht t ff niet.
Robin Gardiner schreef er in 1998 'n boek over, of is dat ook 'n verzinzel van Maddox ?
http://www.markchirnside.co.uk/Conspiracy_Dissertation.pdf

Maar...waar zeg ik dat ik iets van dit verhaal geloof ?
jij gelooft nergens in als het je uitkomt, enige wat je altijd doet is links dumpen en als dat dan ontkracht wordt zeggen dat het niet jouw stelling/geloof was.
pi_60860096
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 17:34 schreef arie_bc het volgende:

[..]

jij gelooft nergens in als het je uitkomt, enige wat je altijd doet is links dumpen en als dat dan ontkracht wordt zeggen dat het niet jouw stelling/geloof was.
Hmmm die indruk heb ik zelf niet echt van hem.
pi_60860536
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 17:34 schreef arie_bc het volgende:

[..]

nanananana... nee jij dan.. zucht.

Heb je nog 'n antwoord op m'n vraag of jij (zelfs na het lezen van mijn gedumpte link) denkt dat deze theorie 'n verzinsel van Maddox is ?
Eisenhower1961.
pi_60860619
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 18:09 schreef Resonancer het volgende:

[..]

nanananana... nee jij dan.. zucht.

Heb je nog 'n antwoord op m'n vraag of jij (zelfs na het lezen van mijn gedumpte link) denkt dat deze theorie 'n verzinsel van Maddox is ?
Ik had inderdaad de indruk na die post dat het voor een groot deel aangevuld was door Maddox.
pi_60860801
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 18:12 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Ik had inderdaad de indruk na die post dat het voor een groot deel aangevuld was door Maddox.
Met de nadruk op had.
Ik vind je beschuldigingen over naiviteit en ergens intrappen in dit geval dus eerder op jouw slaan.
Maddox heeft deze theorie niet uit zijn duim gezogen, maar hem aangevuld met imo n hoop shit.
Vandaar ook mijn eerdere vraag waarom ik op deze onzin moest reageren.
Volgende keer n btje nadenken en je inlezen voordat je op de persoonlijke tour gaat ? ach.. ijdele hoop.
Eisenhower1961.
pi_60862705
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 18:22 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Met de nadruk op had.
Ik vind je beschuldigingen over naiviteit en ergens intrappen in dit geval dus eerder op jouw slaan.
Maddox heeft deze theorie niet uit zijn duim gezogen, maar hem aangevuld met imo n hoop shit.
Vandaar ook mijn eerdere vraag waarom ik op deze onzin moest reageren.
Volgende keer n btje nadenken en je inlezen voordat je op de persoonlijke tour gaat ? ach.. ijdele hoop.
ach het is wederzijds, ik geef inderdaad toe dat ik in deze misschien iets te snel reageerde. Maar mijn eerdere stelling over de link dumps en nooit verantwoording nemen voor die dumps blijf ik toch zeker achter staan .
pi_60864918
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 19:57 schreef arie_bc het volgende:

[..]

ach het is wederzijds, ik geef inderdaad toe dat ik in deze misschien iets te snel reageerde. Maar mijn eerdere stelling over de link dumps en nooit verantwoording nemen voor die dumps blijf ik toch zeker achter staan .
Kan ik me voorstellen, maar er zijn voldoende uitzonderingen..

Welke samenzweringstheorie geloof je niet?

Ik sta volledig achter de info in die link.
Eisenhower1961.
pi_60865946
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:45 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen, maar er zijn voldoende uitzonderingen..

Welke samenzweringstheorie geloof je niet?

Ik sta volledig achter de info in die link.
Je gelooft alles en niets? Zoals ik zei je staat nergens achter en neemt standpunten aan zoals ze je uitkomen.
pi_60867210
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 22:26 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Je gelooft alles en niets? Zoals ik zei je staat nergens achter en neemt standpunten aan zoals ze je uitkomen.
Het eerste klopt in grote lijnen wel.. ja.
Je 2de uitspraak is verwarrend. Ik neem 'n standpunt aan, maar sta nergens achter (edit) ?

[ Bericht 0% gewijzigd door Resonancer op 16-08-2008 15:34:07 ]
Eisenhower1961.
pi_60868345
sorry, ik begrijp de verwarring, laat ik het nogmaals proberen.

Je geeft links met allerlei standpunten in verschillende discussies hier, maar je zegt dus nu dat je niet achter die punten staat. Begrijp ik dat goed?

Waarom post je die links dan?

En waarom sta je nooit ergens achter, daar ben ik wel benieuwd naar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')