Ook nooit gehoord van ODOL? Nou hier komt 'ie: mannen worden 's ochtends wakker met een erectie. En deze wordt ochtenderectie wordt ook wel een Ontzettend Dikke Ochtend Lul genoemd.quote:
ik heb dat echt nooitquote:Op zondag 10 augustus 2008 03:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ook nooit gehoord van ODOL? Nou hier komt 'ie: mannen worden 's ochtends wakker met een erectie. En deze wordt ochtenderectie wordt ook wel een Ontzettend Dikke Ochtend Lul genoemd.
Publieke moestuinen... De allochtoon & de autochtoon treffen elkaar in zo'n moestuin, en interacteren met elkaar...quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe vergroot het in hemelsnaam de integratie?.
Wat is veel? Maar nee, alleen mijn oom en z'n familie. En da's niet echt veel te noemen.
Niet op het Internet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:18 schreef Strychnine het volgende:
[..]
ontzettend dikke ochtend lul.
Waar was je de afgelopen 10 jaar?
mja dat vraag ik me dus af. meestal als ik een stijve heb gehad dan pis ik heel de plee onder. dus ik twijfel of het echt zo isquote:Op zondag 10 augustus 2008 03:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Controleer jij maar of je na je slaap met een stijve wakker of niet..
Nee, ik heb 's ochtends nooit een natte vagina gehad. Maar ik heb idd wel gezien dat dit wel het geval is bij mannen. Apart.quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Controleer jij maar of je na je slaap met een stijve wakker of niet..
De moestuin is dan ook the place to be voor interactie.quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:20 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Publieke moestuinen... De allochtoon & de autochtoon treffen elkaar in zo'n moestuin, en interacteren met elkaar...Maar nogmaals, ik neem aan dat jullie moestuin niet voor het publiek is.
Ah, niet veel dus... Ik heb slechts een achterneef in Limburg. De rest is sporadisch verspreid over de wereld, behalve in Zuid-Amerika, Austratlie en Afrika.
Nee, nog lang niet. Uitgeslapen vandaag. En al zou ik moe zijn, het komt niet vaak voor dat ik nu al in bed zou liggen.quote:Ben jij niet moe?Hoelang slaap jij uit op vrije dagen?
Vreemd genoeg kan ik mijn dromen de laatste tijd niet reconstrueren. Of het moet een lucide droom zijn en die komen niet vaak meer voor. Ik weet wel dat ik er één heb gehad, maar verder is het een grote zwarte gedachte. EN JIJ, EN JIJ?quote:Heb jij recentelijk nog dromen gehad?
heb je in de ochtend als je wakker word niet de drang om schoenen te kopen? of is dat niet vergelijkbaarquote:Op zondag 10 augustus 2008 03:24 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Nee, ik heb 's ochtends nooit een natte vagina gehad. Maar ik heb idd wel gezien dat dit wel het geval is bij mannen. Apart.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:25 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
heb je in de ochtend als je wakker word niet de drang om schoenen te kopen? of is dat niet vergelijkbaar
Het is inderdaad apart als mannen 's ochtends wakker worden met een natte vagina.quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:24 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Nee, ik heb 's ochtends nooit een natte vagina gehad. Maar ik heb idd wel gezien dat dit wel het geval is bij mannen. Apart.
Jij bent ook niet erg ruimdenkend!quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is inderdaad apart als mannen 's ochtends wakker worden met een natte vagina.
Is dat zoiets van 'ik voel me kut'... 'Haal je handen dan uit je zakken,quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:44 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Jij bent ook niet erg ruimdenkend!
Ik voel me klote.quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is dat zoiets van 'ik voel me kut'... 'Haal je handen dan uit je zakken,!'?
ik denk het laatstequote:Op zondag 10 augustus 2008 03:55 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is hier nu weer aan de hand? Ach laat maar ik lees het morgen wel terug, of overmorgen, of gewoon niet.
den boschquote:Op zondag 10 augustus 2008 03:04 schreef porsche1 het volgende:
Wat doe je nou populair met je BOTERHAM?!!!!
Maar, maar, die lul moet ook niet dood zijn, dan!quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:00 schreef zarGon het volgende:
[...halal...]
Een lul in mijn mond sowieso niet, schat ik zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |