Solly, teveel moeite. Ik raad je overigens wel aan om een keer Hawaiaanse paddo's te gebruiken. Dan heb jij wellicht ook het idee dat jij een centaur pijpt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:48 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dat zou wel mieters zijn anders!
Sorry doesn't cut it. Serieus, je geeft praktisch al een antwoord, maar concreet weiger je een antwoord te geven. Why?quote:
Waarom zou dat een probleem moeten zijn?quote:[..]
Overigens... Kan jij wel meisjes uitnodigen als jouw ouders thuis zijn?[/sup]
Ik pijp liever mijzelf dan dat ik aan de centaur ga.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:55 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Solly, teveel moeite. Ik raad je overigens wel aan om een keer Hawaiaanse paddo's te gebruiken. Dan heb jij wellicht ook het idee dat jij een centaur pijpt.
is dat wel hallal?quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik pijp liever mijzelf dan dat ik aan de centaur ga.
Niet dat ik een autofellatio kan uitvoeren, maar als ik het kon zou het genieten van een voorkeur boven het pijpen van een centaur.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik pijp liever mijzelf dan dat ik aan de centaur ga.
Too much information...quote:Sorry doesn't cut it. Serieus, je geeft praktisch al een antwoord, maar concreet weiger je een antwoord te geven. Why?
Zijn jouw ouders niet islamitisch-conservatief?quote:Waarom zou dat een probleem moeten zijn?
Animalfoob + homofoob + niet open minedquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet dat ik een autofellatio kan uitvoeren, maar als ik het kon zou het genieten van een voorkeur boven het pijpen van een centaur.
Ik begrijp t wel.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:55 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Solly, teveel moeite. Ik raad je overigens wel aan om een keer Hawaiaanse paddo's te gebruiken. Dan heb jij wellicht ook het idee dat jij een centaur pijpt.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:02 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik zal t proberen, en dan allemaal minderjarige centaurmeisjes misbruiken!
quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:00 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Too much information...
[..]
Oh jee, je vraagt nu wel heel veel door hoor. Classified.quote:Zijn jouw ouders niet islamitisch-conservatief?![]()
Stad in en gehangen met familie in de tuin. Niet de achtertuin, maar een moestuin. Beetje vlees op het vuur endezoot. Vooral een rustdag.quote:Wat heb jij overigens gisteren gedaan?Vrije dag dus.
Dat jij seks met dieren nou okay vindt, maakt mij niet niet open minded. Daar sta ik dus echt niet open voor. Wel voor homo's, maar niet op die manier.quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:02 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Animalfoob + homofoob + niet open mined
Ontzettend dikke ochtend kutquote:Op zondag 10 augustus 2008 03:10 schreef zarGon het volgende:
Trouwens, hebben vrouwen last van een vrouwelijke versie van een ODOL, als het ueberhaupt bestaat?
Moestuin... Had laatst een uitzending gezien dat publieke moestuinen de integratie van allochtonen vergroot...quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:07 schreef zarGon het volgende:
Stad in en gehangen met familie in de tuin. Niet de achtertuin, maar een moestuin. Beetje vlees op het vuur endezoot. Vooral een rustdag..
Odol? Leg uit.quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:10 schreef zarGon het volgende:
Trouwens, hebben vrouwen last van een vrouwelijke versie van een ODOL, als het ueberhaupt bestaat?
Hoe vergroot het in hemelsnaam de integratie?quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:15 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Moestuin... Had laatst een uitzending gezien dat publieke moestuinen de integratie van allochtonen vergroot...Niet dat het veel met jouw moestuin te maken heeft, maar wel grappig...
Gezellig. Heb jij veel familie in NL?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |