Ah, hij is ook uit de kast gekomen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:39 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Echt, die centaurs uit de laatste Narnia (film)... Echt geweldig/magisch... Ik pijpte een centaur.
Neen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hung like a horse... Iemand die gezegend is met een grote geslachtsorgaan. Nou ja, altijd de mannelijke sekse, gok ik zo.
Ken jij de verhaal van Mr. Hands (niet)?
Doe niet zo wazig.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah, hij is ook uit de kast gekomen.
Bij Narnia gaan ze toch zo een kast in enzo, dan beginnen de avonturen toch. Toch? En dan is de grap natuurlijk snel gemaakt. Nou ja, grap. Niet dus.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:02 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Doe niet zo wazig.Waar heb jij het over?
http://www.encyclopediaofstupid.com/stupid/index.php/Mr._Hands. Leerzaam materiaal.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:01 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Neen.![]()
Nee, maar het is meer dat hij 2 meter lang is... Dus... Groots...Maar ja, het was ook geen kleintje nee (maar dat heeft niets met mijn centaurverhaal te maken).
Daar voel je niets van.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:02 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Helaasch ben jij een FOK!'er.
Oh, ik heb deel 1 niet gezien...quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bij Narnia gaan ze toch zo een kast in enzo, dan beginnen de avonturen toch. Toch? En dan is de grap natuurlijk snel gemaakt. Nou ja, grap. Niet dus..
D'r zijn d'r - jawel - boeken van. Als je je eens vervelt...quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:10 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Oh, ik heb deel 1 niet gezien...![]()
En zarGon, moest jij vandaag werken?
En waar komt jouw usernaam vandaan?
Okay dan.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.encyclopediaofstupid.com/stupid/index.php/Mr._Hands. Leerzaam materiaal.
Dikke doeiquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:09 schreef Dikke-Doei het volgende:
Hallo lieve mensjes op mijn beeldscherm
1) Deze boeken zijn niet nuttig voor mijn kennis.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
D'r zijn d'r - jawel - boeken van. Als je je eens vervelt....
Nope, alleen op de werkdagen. (Hilarisch, niet?!/.)
Mijn username heeft geen afkomst, geen speciale betekenis, geen verhaal en is ook geen willekerige hengst op het toetsenbord. Gewoon, zarGon klonk tof. Het klikte meteen..
Dagonet vertelde mij echter ooit dat zarGon leek op een character uit The Hitchhiker's Guide to the Galaxy. Zarquon. Hihi.quote:
Nee. Feest jij alleen met beesten, jij centaurenneukert.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:17 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
1) Ben jij een feestbeest?
2) Wat spreek jij het vaakst? Nederlands of Turks?
3) Op welke partij stem jij?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:21 schreef lennartb.nl het volgende:
Even voor de centaurpijper, waar zat zn lul, op de mensenplek of de paardenplek?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:20 schreef zarQuon het volgende:
[..]
Dagonet vertelde mij echter ooit dat zarGon leek op een character uit The Hitchhiker's Guide to the Galaxy. Zarquon. Hihi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |