en in nederland "starfighter"quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:16 schreef Briggy het volgende:
Starfighter is goed! Weet je het juiste nummer ook?
nee, de vraagstelling was onvolledig, het had alleen betrekking op de nederlandse luchtmacht, niet op de op eenvolging van de modellen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Dubieuze nummering, als je het mij vraagt.
De fabrikanten konden niet tellen zeker?
Er is een F-117 daar komt de F-22 voor in de plaats, dus een volgorde is er niet echt nee.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Dubieuze nummering, als je het mij vraagt.
De fabrikanten konden niet tellen zeker?
ja laat nu maar zitten die laatste vraagquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:26 schreef Neleos het volgende:
John Guiteau? Zoiets? Of zit ik helemaal fout?
Oke, ik verzin ff een nieuwe dan...quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:29 schreef solem het volgende:
[..]
ja laat nu maar zitten die laatste vraag
+1 Neleos
dat verdien je ook, je had de achternaam goed en dat telt ook bij 2 voor 12.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:30 schreef Neleos het volgende:
[..]
Oke, ik verzin ff een nieuwe dan...
Ik ken hem vanwege een liedje:quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:32 schreef solem het volgende:
[..]
dat verdien je ook, je had de achternaam goed en dat telt ook bij 2 voor 12.
grappig wel, dat wist ik niet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:34 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ken hem vanwege een liedje:
http://www.meinderttalma.(...)%20Charles%20Guiteau
quote:
SC Enschede en Enschedese boysquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:32 schreef Neleos het volgende:
FC Twente is een fusieclub. Uit welke 2 clubs is deze ontstaan?
nu weet ik ineens waarom ik zo'n hekel heb aan voetbalvragen, wat een gezeverquote:
Dan was ik waarschijnlijk in de war met Roda JC.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:39 schreef Ofyles2 het volgende:
DOS en Rapid Twente?
Rapid JC was idd de voorloper van Roda JC in de jaren 50 nog landskampioen met de later legendarische trainer Wiel Coerver.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan was ik waarschijnlijk in de war met Roda JC.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |