Lijkt me gewoon een subtitle file die je kan meeladen bij het afspelen van de film.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had wel zin om ff een filmpje te kijken vanavond. Dus wat doe je dan? Je surft naar het warezforum waar je al sinds jaar en dag je films en muziek vandaan haalt en je zoekt een leuke film uit. Bij de informatie zet de uploader neer dat er NLsubs bijzitten. Helemaal goed dus
Ik download de film, zet hem aan, geen subsWat blijkt, er zit ook nog een kladblokbestandje in de .rarfile met de subs en de tijden dat ze gezegd worden.... Niet dat ik subs nodig heb ofzo, maar als je veel bier op hebt lees ik liever subs dan dat ik naar Engels luister...
Klacht: mensen die zeggen dat er subs bij de film zitten, maar uiteindelijk blijken ze die alleen in een kladblokbestandje te hebben neergetypt en niet onder de film gezet
Grapje baart kunst.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:11 schreef xminator het volgende:
TS maakt garpje .
Leg uitquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:09 schreef __Saviour__ het volgende:
dat is niet zomaar een bestand maar een toffe mediaspeler kan bestand lezen en de ondertitels bij de film zetten tijdens het afspelen
Garpje is een algemeen geaccepteerd woord.quote:
You must be jkoing?quote:
VLC Player bijvoorbeeld kan die ondertitelingsbestanden afspelen. Je moet het ondertitelingsbestand dan exact dezelfde naam geven als het filmbestand, behalve de extensie dan natuurlijk.quote:
Wat een onzin. Als iemand nu in het Nederlands tegen je praat vraag je toch ook niet of ze het voor je willen opschrijven omdat je geen zin hebt om na te denken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:22 schreef Irritatie100 het volgende:
En voor de duidelijkheid: natuurlijk spreek ik wel Engels maar ik heb geen zin om na te denken op de zaterdagavond met bier op dus liever subs
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:24 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Volgens mij kwam me vorige bericht neit aan, dus nu mar in caps:
SLECHT NIEUWS TS, JE HEBT AIDS! JE HEB NIETMEER GENOEG TIJD O M DIE FILM TE KIJKEN, DAN BEN JE AL DEAUD
Nederlands is gewoon natuurlijk en Engels niet (alhoewel het weinig scheelt).quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:25 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als iemand nu in het Nederlands tegen je praat vraag je toch ook niet of ze het voor je willen opschrijven omdat je geen zin hebt om na te denken.
Je verstaat het of je verstaat het niet!
Dat Engels niet natuurlijk is wil niet zeggen dat je het dan niet volledig kan beheersen, maar goed. Veel plezier met je filmquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nederlands is gewoon natuurlijk en Engels niet (alhoewel het weinig scheelt).
Natuurlijk beheers ik wel Engels (sterker nog ik heb op een Engelse school gezeten in het buitenland) maar met subs vind ik het gewoon fijnerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:35 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Dat Engels niet natuurlijk is wil niet zeggen dat je het dan niet volledig kan beheersen, maar goed. Veel plezier met je film
Klacht opgelost jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:39 schreef Juup© het volgende:
Nou hoe ist? Klacht is opgelost topic kan dicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |