Ik wil niet weten wat jij met je huisdieren doet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 04:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het is gewoon een hond, die blijven ook nog een tijd vastzitten in een teefje
Nee, zijn honden en wolven.quote:Op zondag 10 augustus 2008 04:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat zijn katten hoor, volgens mij..
Ik kijk vaak Animal planetquote:Op zondag 10 augustus 2008 04:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jij met je huisdieren doet.
Ieder haar ding meis! What ever keeps your boat afloat!quote:
Wat moet ik melden dan?quote:Op zondag 10 augustus 2008 04:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, zijn honden en wolven.
Maar, jij had nog iets te melden?
Ja, ik vermoed dat wat in OP vermeld wordt ongeveer hetzelfde is dan het neuken van een bier...blikje. Dus ik zie je punt niet zo, tenzij je misschien bedoelt dat jij geneukt werd door het bierflesje...quote:Op zondag 10 augustus 2008 04:41 schreef P8 het volgende:
ik neuk altijd bierflesjes. Daar kan je met een klein beetje fantasie nog een lekker kutje van maken
Ja en al helemaal als artsquote:Op zondag 10 augustus 2008 07:36 schreef Gia het volgende:
Dat die hulpverleners zo serieus blijven kijken!! Ik zou denk ik in een deuk liggen!
Waarom anders denk je dat de openingspost 'prachtige' foto's van het voorval bevat. Wellicht niet door de hulpverleners zelf gemaakt, maar in dat geval heeft men dus mogelijk wel de media kunnen inschakelenquote:Op zondag 10 augustus 2008 07:42 schreef EricT het volgende:
[..]
Ja en al helemaal als arts. Met hele afdeling spoedeisende hulp foto's maken met 'de man met lul in bankje'
![]()
Er staat toch in de tekst dat door de zwelling alle bloedvaten afgesloten waren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:46 schreef SoupNazi het volgende:
Je zou denken dat je op een gegeven moment wel een slappe krijgt?
Iddquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Er staat toch in de tekst dat door de zwelling alle bloedvaten afgesloten waren.
Dus ook de retourleiding![]()
Het cockring effect
oja, dat was ik vergeten. Ik heb complete orgies met bierblikken en flessen enzoquote:Op zondag 10 augustus 2008 05:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik vermoed dat wat in OP vermeld wordt ongeveer hetzelfde is dan het neuken van een bier...blikje. Dus ik zie je punt niet zo, tenzij je misschien bedoelt dat jij geneukt werd door het bierflesje...
Wellicht wou hij tevens zijn prostaat melken op het hoogtepunt?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lijkt het wel op.![]()
En wat doet die paraplu daar?
De stofzuigerslang is ook een klasiekerquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:03 schreef Adelante het volgende:
Dit is nog lulliger () dan die man die vastzat tussen de behaarde HEMA schuifdeuren
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je kan niet voorzichtig genoeg zijn. Voor je het weet komt ie alsnog...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |