Jij bent nooit moe als je 2 uur slaapt?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:08 schreef slindenau het volgende:
[..]
Lamlul, dat betekend dat je pas een uur of 10 wakker bent. En nu alweer moe
?
Ga je daar http://mamaroos.web-log.nl/mamaroos/2008/06/nog-een-goede-r.html maar melden en tyf opquote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij bent nooit moe als je 2 uur slaapt?
Super. echtquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:06 schreef slindenau het volgende:
Breathtaking is uit '91 maar heeft een gezichtje van hooguit 15...is dat nou niet geweldig?
(volgens fobo)
Hahaha ooh oh. Was je gisteren wel uit danquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Neen, er komt een vriend volgende week uit Nijmegen en dan moet ik wel genoeg geld hebben.
En ik ben moe, gister om kwart voor 7 gaan slapen
Hee wat toevallig! Dat ben ik jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die attention-whore?
echte attention whore's hebben foto's in hun FoBoquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Super. echt
[..]
Hahaha ooh oh. Was je gisteren wel uit dan?
[..]
Hee wat toevallig! Dat ben ik ja!
Neequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ooh oh. Was je gisteren wel uit dan?
Iets met Ron B. en Andre D.quote:
Correctquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:18 schreef slindenau het volgende:
[..]
Oh mijn god. Simpel vermaeck veur den simpelen ziel der plebs.
i lee gaal ofzoquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:19 schreef slindenau het volgende:
Waarom niet?
* slindenau zoekt zijn pedopas vast.
Tragischquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:18 schreef De_Ananas het volgende:
Kindjes onder de 18 mogen niet op de meet komen [ afbeelding ]
Ja, heb ik dan ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
echte attention whore's hebben foto's in hun FoBo
Jongetjes van onder de 18, anders komen we nergens binnen om te tankenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:19 schreef slindenau het volgende:
Waarom niet?
* slindenau zoekt zijn pedopas vast.
jij mag wel komen hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tragisch
[..]
Ja, heb ik dan ook
Wat aaardig!quote:
Nou als je met joske afcajos bedoelt en rickokun willen die mij heus wel op de meet hebbenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jongetjes van onder de 18, anders komen we nergens binnen om te tanken
Joske, Ricko en ik zullen de stoere mannen zijn
Dan is het goedquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:20 schreef slindenau het volgende:
Daarom ook die pedopas, dat legaliseert het
oh die heb je dan sinds kort dusquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tragisch
[..]
Ja, heb ik dan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |