Zo dacht ik ook, maar dan komen ze steeds vaker, en hangt het je echt wel een keer de strot uitquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:25 schreef anoniemm het volgende:
Ik doe het gratis voor vrienden familie en kennisen, mits het natuurlijk niet te lang reizen is of ik er toevallig in de buurt ben en genoeg tijd heb. Geld neem ik niet aan, het is een simpel klusje alleen duurt het een tijdje.
Voor die bedragen mogen ze echt zelf aan hun pctje knutselen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
Eigenlijk zou je een prijslijst moeten hanteren.
Pc opnieuw installeren: 25,- en pc een week kwijt.
Virussen / spyware verwijderen: 75,- en pc een week kwijt.
Printers e.d. installeren: 25,- en pc een week kwijt.
Datarecovery zonder garantie: 75,- en pc een week kwijt.
Indien slachtoffer knap is: neuken en pc dezelfde avond klaar
Het ging dan ook om de laatste regelquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Voor die bedragen mogen ze echt zelf aan hun pctje knutselen.
Daar heb ik meestal dit voor.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:11 schreef Steve-O het volgende:
Remote tooltjes voor de zware gebruiker (complete prutsers) ..
Same here. Maar soms willen ze wat geven, en dan vraag ik maar om een sixpack bierquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:25 schreef anoniemm het volgende:
Ik doe het gratis voor vrienden familie en kennisen, mits het natuurlijk niet te lang reizen is of ik er toevallig in de buurt ben en genoeg tijd heb. Geld neem ik niet aan, het is een simpel klusje alleen duurt het een tijdje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |