Inderdaad, en als ik zie wat Willem II tot nu toe hebben ingekocht dan denk ik niet dat ze dit seizoen vroeg veilig zullen zijn. Deul, Schenkel, Muhamadu en Quasten lijken me geen steunpilaren voor een club die in de middenmoot ambieert mee te draaien en ook Jonker heeft al zijn zorgen uitgesproken als het gaat om het scorende vermogen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:26 schreef sjimz het volgende:
Nog niet eens 10 jaar geleden speelde Willem II Champions League.
Wat is die club ver afgegleden zeg
pffff idd.. alleen schenkel kan wel een goede worden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad, en als ik zie wat ze tot nu toe hebben ingekocht dan denk ik niet dat ze dit seizoen vroeg veilig zullen zijn.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:41 schreef 9christensen het volgende:
[..]
volendam zal er wel weer rechtstreeks uitgaan.
Dit klinkt misschien gek, maar ik ben van mening dat die club maar beter een keer kan degraderen. Om daarna écht helemaal overnieuw te beginnen. Dan heb je kans dat het nog wat wordt. Nu blijft het een beetje aanmodderen met plek dertien als maximale resultaat ofzo. Terwijl het daarvoor toch een stuk beter ging.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:26 schreef sjimz het volgende:
Nog niet eens 10 jaar geleden speelde Willem II Champions League.
Wat is die club ver afgegleden zeg
Die is wel eredivisie waardig hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Commentaar van Jeroen Verhoeven:"Dat zit er dik in!"
Maar de plekken in de subtop zijn toch al overgenomen, Willem II haalt dat voorlopig niet. Daar hoef je echt niet voor te degraderen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:44 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dit klinkt misschien gek, maar ik ben van mening dat die club maar beter een keer kan degraderen. Om daarna écht helemaal overnieuw te beginnen. Dan heb je kans dat het nog wat wordt. Nu blijft het een beetje aanmodderen met plek dertien als maximale resultaat ofzo. Terwijl het daarvoor toch een stuk beter ging.
Wat?!?!?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
sjimz
Ik zag het het zeus wel!
Dat is ook wel zo inderdaad. Wat Sjimz zegt is ook wel waar, dat je grote kans hebt dat het dan helemaal afgelopen is. Maargoed, ben nooit zo weg geweest van Willem II dus het gaat me ook niet echt aan het hart ofzo.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar de plekken in de subtop zijn toch al overgenomen, Willem II haalt dat voorlopig niet. Daar hoef je echt niet voor te degraderen.
Iets met doelsaldo enzoquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:49 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo inderdaad. Wat Sjimz zegt is ook wel waar, dat je grote kans hebt dat het dan helemaal afgelopen is. Maargoed, ben nooit zo weg geweest van Willem II dus het gaat me ook niet echt aan het hart ofzo.
Dat hadden ze in feite vorig seizoen ook niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:57 schreef Blawh het volgende:
Ik vind de odds van NAC opvallend, die hebben ook geen sterke selectie vind ik.
En die jaren ervoor?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat hadden ze in feite vorig seizoen ook niet.
Toch 3e geworden.
Ben benieuwd.quote:ADO versterkt zich met spits Milic
ADO Den Haag-trainer André Wetzel heeft zijn nieuwe spits eindelijk binnen. De promovendus bereikte woensdag overeenstemming over de transfer van aanvaller Bogdan Milic.
Milic komt voor een onbekend transferbedrag over van de Montenegrijnse landskampioen FK Buducnost Podgorica. De twintigjarige spits heeft zijn werkvergunning inmiddels binnen en tekent een tweejarig contract in Den Haag.
Onze 3e spits is nu ook binnen, de zoektocht naar buitenspelers gaat door...quote:Vojtech Schulmeister naar Heracles Almelo
HERACLES.NL - Na zware onderhandelingen is vanmorgen een akkoord bereikt omtrent de overgang van de 24 jarige Tsjechische spits Vojtech Schulmeister van Sigma Olomouc naar Heracles Almelo.
Schulmeister had nog een doorlopend contract tot 2010 bij Sigma Olomouc waar hij vorig jaar topscorer was en waar hij vorige week nog is bekeken door één van onze scouts.
De afkoop van de transferrechten is mogelijk geworden door het investeringsfonds. Hij kan in principe op alle 3 voorste posities spelen en is een aanvaller pur sang.
Vojtech Schulmeister zal komende zondag tijdens de Open Dag worden voorgesteld.
We hebben Everton en Dost al, we wisten dat er iemand zou gaan komen die de ontwikkeling van Dost niet in de weg zou mogen staan, geen echte topper dus. Tenzij hij voor de flanken gehaald is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Lijkt me echt iemand die gaat mislukken. Gebaseerd op helemaal niets.
en daarom een dure buitenlander? zet er dan een jeugdspeler achterquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
We hebben Everton en Dost al, we wisten dat er iemand zou gaan komen die de ontwikkeling van Dost niet in de weg zou mogen staan, geen echte topper dus.
Alsof wij goede jeugdspelers hebben die direct geschikt zijn voor eredivisieniveau.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:48 schreef 9christensen het volgende:
[..]
en daarom een dure buitenlander? zet er dan een jeugdspeler achter
dat hoeft toch ook niet.. je geeft aan dat ie de ontwikkeling van dost niet in de weg mag staan. geen echte topper dusquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Alsof wij goede jeugdspelers hebben die direct geschikt zijn voor eredivisieniveau.
Nee, maar wel iemand die mee kan op eredivisie niveau. Dost is iemand die langzaam gebracht gaat worden, er moet dus wel een spits bij die kan presteren in de eredivisie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:01 schreef 9christensen het volgende:
[..]
dat hoeft toch ook niet.. je geeft aan dat ie de ontwikkeling van dost niet in de weg mag staan. geen echte topper dus
Heb honderd euro ingezet op Feyenoord.quote:
Dat mag niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb honderd euro ingezet op Feyenoord.
Kan Sparta zich nog weleens in vergissenquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:41 schreef 9christensen het volgende:
Knol naar Sparta. Goed bezig.
Inderdaad, Willem II ook 6 uit 2 nu en de Graafschap pakt ook de eerste 3 punten. Sparta en Volendam moeten nog even wachten op punten, maar er kan nog genoeg gebeuren natuurlijk.quote:Op zondag 14 september 2008 16:07 schreef groenen het volgende:
Aardig wat punten al gepakt door de meeste clubs hier.
Wie is de scheids? Als je zo'n droeftoeter hebt die alles kapot fluit dan kan dat maar zo gaan gebeuren inderdaad.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:32 schreef JeffreyADO het volgende:
Zal wel strijd tegen strijd worden met hoop gele en rode kaarten..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |