Jij kan het gewoon niet betalenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:14 schreef lennartb.nl het volgende:
voortuinen zijn een stomme uitvinding!
De ambtenaar van de gemeente vond van niet. Ik woon in 1 van de 40 "probleemwijken" (quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:11 schreef stbabylon het volgende:
Een verwilderde tuin vind ik mooier en natuurlijker dan zo'n strak aangelegd ding
Als er al heeeel lang niks aan gedaan is valt het vies tegen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:17 schreef Guncta het volgende:
Maar een voortuin kan toch nooit zoveel tijd in beslag nemen toch?
Ziet er zo kaal uit, vind ik niks.quote:
Dus een ambtenaar van de gemeente heeft jou aangesproken op de staat van je voortuin?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De ambtenaar van de gemeente vond van niet. Ik woon in 1 van de 40 "probleemwijken" () en men vind tuinen dus blijkbaar belangrijker dan overlast e.d.
Toch fijn om te zien dat mijn belastinggeld zo goed besteedt wordt
Yep! Overlast, dealen e.d. heeft blijbaar een lagere prioriteit dan een verwilderde tuin. Triest.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:24 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Dus een ambtenaar van de gemeente heeft jou aangesproken op de staat van je voortuin?
Royal Sadness![]()
wat voor een plant??quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:07 schreef StateOfMind het volgende:
Man wat is dat een ongelooflijk tering kutwerk zeg. Zeker met dit hete weer!
Mijn voortuin had een ietwat verwilderde look, dat wil zeggen dat een Bengaalse tijger zich erin thuis zou hebben gevoeld, dus het was wel nodig.
Dus eerst heb ik het gras getrimd (dat ging nog wel), maar daarna heb ik de overgebleven glasplaggen verwijderd en de grond omgespit (). Tot slot heb ik nog een grote plant uit de achtertuin gegraven en die in de voortuin geplaatst.
Maar het is nu klaar en ik ben er voorlopig weer even vanaf gelukkig.
Containerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:17 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Jij kan het gewoon niet betalen![]()
Kruip terug in je doos
Bij een normaal huis hoort nou eenmaal een voortuin.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:30 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Container
Maar als ik ooit geld heb koop ik wel een achtertuin maar voortuinen zijn STOM! Je gaat niet even gezellig in je voortuin zitten (behalve paupers).
Achtertuinen daarentegen zijn leuk
True, maar ze zijn zo nutteloos.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:31 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Bij een normaal huis hoort nou eenmaal een voortuin.
Ja die zijn inderdaad nog vrij goed verkrijgbaar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:19 schreef Prego het volgende:
of je koopt gewoon een Bengaalse tijger en je laat je tuin voor wat het is
Bij ons in Nijmegen was het vandaag zonnig en heetquote:
"Pas op, hier waak ik".quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:21 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja die zijn inderdaad nog vrij goed verkrijgbaar.
Wel cool natuurlijk, je eigen Bengaalse tijger.
Gewoon er voor zorgen dat het beest goed te eten heeft.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
"Pas op, hier waak ik".
Maar ja, hoe kom ik dan binnen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |