Amateurquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:33 schreef Louterman het volgende:
Ventiel is denk ik gebroken door de luchtpomp er scheef op te duwen.
2 keer de helft.quote:Heeft iemand enig idee wat dit mij gaat kosten?
dat je ervan uit gaat dathet 20 kan kostenquote:Op zondag 10 augustus 2008 11:23 schreef jitzzzze het volgende:OT: geen idee, maar meer dan 2 tientjes zal het toch niet zijn?
Weet ik veelquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
dat je ervan uit gaat dathet 20 kan kosten
OMG, rijd je serieus met binnenbanden rond?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:37 schreef Louterman het volgende:
Is het mogelijk om alleen een ventiel te vervangen, of moet ik echt een nieuwe binnenband aanschaffen?
Ik weet niet meer precies wat het kost. Het moet in ieder geval bij de Renault-dealer gebeuren, want de sensor moet na het vervangen aan de computer 'gelearnd' worden zodat de computer de nieuwe sensor herkent.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:16 schreef Louterman het volgende:
Is idd met een bandenspanningsensor. Dus dit zal een duur geintje worden? Maar ondanks dat het door die sensor duurder is mag ik toch wel hopen dat het onder de 50e blijft?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:16 schreef Louterman het volgende:
Is idd met een bandenspanningsensor. Dus dit zal een duur geintje worden? Maar ondanks dat het door die sensor duurder is mag ik toch wel hopen dat het onder de 50e blijft?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:56 schreef Louterman het volgende:
Heb vandaag de dealer gebeld en dit gaat alles bij elkaar 125 euro kosten. Volgens die miep aan de telefoon is het onderdeel zelf maar 25e ex, maar moet alles uitgebalanceerd, ingelezen en uitgelijnd worden.
Punt is, omdat het om zo'n sensor gaat dit alleen bij de dealer kan.
Als die miep beweert dat je auto uitgelijnd moet worden dan weet ze niet waarover ze het heeft. Balanceren kan, maar lijkt me stug, mits de band maar op dezelfde manier op de velg gelegd wordt als hij er af gehaald wordt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:56 schreef Louterman het volgende:
Heb vandaag de dealer gebeld en dit gaat alles bij elkaar 125 euro kosten. Volgens die miep aan de telefoon is het onderdeel zelf maar 25e ex, maar moet alles uitgebalanceerd, ingelezen en uitgelijnd worden.
Punt is, omdat het om zo'n sensor gaat dit alleen bij de dealer kan.
Balanceren kost bijna niets extra als de band er toch al op/af moet. ¤10-15. Waarom zou je dan moeilijk doen met risico op onbalans? Of ga je na het monteren even de snelweg op, om te kijken of ie tot 150 km/u trillingsvrij rijdt?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
Balanceren kan, maar lijkt me stug, mits de band maar op dezelfde manier op de velg gelegd wordt als hij er af gehaald wordt...
Wat ik bedoelde was dat je de het wiel natuurlijk wel even op het balanceerapparaat hangt. Maar theoretisch (quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:18 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Balanceren kost bijna niets extra als de band er toch al op/af moet. ¤10-15. Waarom zou je dan moeilijk doen met risico op onbalans? Of ga je na het monteren even de snelweg op, om te kijken of ie tot 150 km/u trillingsvrij rijdt?![]()
Het is natuurlijk wel een duur sensortje op deze manier. Maar TS heeft de boel ook wel erg vakkundig gesloopt natuurlijk.
Ik wel, niks mis mee toch? En m'n velgen zijn niet geschikt voor tubelessquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:23 schreef Rosbief het volgende:
[..]
OMG, rijd je serieus met binnenbanden rond?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |