Mensen die te eenvoudig zijn om in te zien dat dat vroeg of laat ook betrekking gaat hebben op jezelfquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:39 schreef Chriz2k het volgende:
Mensen die iets geven om ''economische schade''.
Mensen die veel geld nodig hebben om gelukkig te zijnquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:40 schreef Nilesss het volgende:
[..]
Mensen die te eenvoudig zijn om in te zien dat dat vroeg of laat ook betrekking gaat hebben op jezelf.
Schooiers die tevreden zijn met weinig geldquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mensen die veel geld nodig hebben om gelukkig te zijn.
Knullie tochquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:44 schreef Nilesss het volgende:
[..]
Schooiers die tevreden zijn met weinig geld.
Wie het kleine niet eert is het grote niet gewentquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Knullie toch.
Ooit zal je erachter komen dat materialisme en kapitalisme niet zaligmakend zijn.
Nee, daarom draait de gehele wereld ook puur op bovengenoemde 2 dingenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Knullie toch.
Ooit zal je erachter komen dat materialisme en kapitalisme niet het antwoord is.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:42 schreef Asgard het volgende:
Voor Nederland maakt economische schade niet uit gek.
Wij hebben hier gewoon automobilisten die we lekker uitmelken als Den Haag geld nodig heeft
Precies. Lekker interessant ook of daar een paar Chineesjes meer of minder voor gemarteld moeten worden. Zo lang jij je buikje maar rond kunt eten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:53 schreef Nilesss het volgende:
Als student zou ik toch een stuk gelukkiger zijn als ik niet de laatste paar dagen van de maand moet gaan rekenen met m'n laatste paar euro's, als ik m'n date mee kan nemen naar de duurste restaurants en elke maand weer honderden euro's uitgeven aan nieuwe mooie kleding.
Ok, dus jij vindt dat Nederland moet wegblijven om die reden. Daar kan ik me nog wel wat bij voorstellen, maar dat heeft geen zin, dat werkt alleen als de halve wereld niet meedoet. Nu bereik je niets met een boycot én je snijdt er jezelf in je vingers mee.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:02 schreef k_man het volgende:
[..]
Precies. Lekker interessant ook of daar een paar Chineesjes meer of minder voor gemarteld moeten worden. Zo lang jij je buikje maar rond kunt eten.
Ja doe dat, eens kijken of de inflatie boven de 5% kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... en anders gooi je de BTW omhoog.
Van de Europese regeringsleiders gaat vrijwel niemand.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:06 schreef Nilesss het volgende:
[..]
Ok, dus jij vindt dat Nederland moet wegblijven om die reden. Daar kan ik me nog wel wat bij voorstellen, maar dat heeft geen zin, dat werkt alleen als de halve wereld niet meedoet. Nu bereik je niets met een boycot én je snijdt er jezelf in je vingers mee.
juist jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:47 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Wie het kleine niet eert is het grote niet gewent
Voor de formaliteit zeker wel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:14 schreef Oblivion het volgende:
Zal de leider van China ook een bezoekje aan ons land maken als de OS hier zouden plaats vinden?
In het westen wordt ook steeds meer censuur toegepast en worden er steeds vaker mensenrechten geschonden, dus dan zal het in China al helemaal niet goedkomen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:45 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat hele gezeik op China ben ik ook wel een beetje zat zo langzamerhand.
Er zal genoeg mis zijn met dat land naar westerse maatstaven, maar geef die mensen gewoon wat tijd dan komt het met de censuur en mensenrechten ook wel op z'n pootjes terecht.
Met dubbele Tquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:48 schreef WallOfStars het volgende:
huilies die vanwege andere huilies.....K8T topics openen
Ach en wee wat een nare wereld is het toch he, laten we anders gewoon collectief zelfmoord plegenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
In het westen wordt ook steeds meer censuur toegepast en worden er steeds vaker mensenrechten geschonden, dus dan zal het in China al helemaal niet goedkomen.
Ik heb geen idee of dat wel zo is.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:16 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Voor de formaliteit zeker wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |