die TBA van Davide Sonar, daar is een filmpje van gemaakt door Stanley, vanaf de heuvel achteraan de main afgelopen zaterdagquote:
Je weet dat "TBA" To Be Announced betekent hè?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:45 schreef Da_Ripper het volgende:
en TBA swingt de figuurlijke pan uit!
ff voor de n00bsquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:03 schreef mstx het volgende:
[..]
Je weet dat "TBA" To Be Announced betekent hè?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:06 schreef Da_Ripper het volgende:
ID... maar dat zal wel zijn wanneer de poster de naam niet weet en TBA wanneer er nog geen officiele naam voor is, me dunkt.
goed zoquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:06 schreef Da_Ripper het volgende:
ja.... nu wel![]()
Dacht eigenlijk dat dat eigenlijk werd aangeduid met ID... maar dat zal wel zijn wanneer de poster de naam niet weet en TBA wanneer er nog geen officiele naam voor is, me dunkt.
Het zou eigenlijk wel lachen zijn om als producer zijnde een plaat gewoon TBA te noemenquote:
Als whitelabelquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:13 schreef Da_Ripper het volgende:
en die uitbrengen onder de alias: ID
met een bekende sample erin zodat het ook de naam bootleg krijgtquote:
Promo = Heldquote:Haha, je leest ook vaak op fora dat Promo wel heeeeeel veeeeeeel verschillende muzieksoorten maakt
Ik weet niet hoe je eruit ziet maar heb je het anabole harry''s forum al gecheckt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:27 schreef CrustyClown het volgende:
Was trouwens nog op zoek naar filmpjes van Hardstyle Masterz en Southstylerz, kijken of ik mezelf nog ergens voorbij zag stuiteren.. Maar nog niets gevonden, terwijl een kerel me echt 30 seconden lang heeft staan filmen... (Nu maar hopen dat ik niet op rare mannen sites voorbij kom)
@ 2:14, Te te de te duu duuu fuck wat gingen we hard losquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:31 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Als ik dit zo terugzie, moet ik toch wel toegeven dat er in de hardbass tent een van beste sfeertjes hing die ik dit jaar heb gezien![]()
.
Hahaha, nou.. ik heb net even daar gesjecked maar ik had nog geen PM berichtjesquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:13 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je eruit ziet maar heb je het anabole harry''s forum al gecheckt?Die 'body builders' zijn ook gek op hardstyle
stanley heeft deze ook op genomen met de naam "fuck me i'm famous?"quote:
Dan springt hij toch verdomd veel rond voor zo een oude bok zeg! Het was toch Brennen ofzo? Hoewel als ik dit filmpje zie zou het ook best HH kunnen zien, die bouched ook altijd zo een eindje in het rond als hij staat te draaien...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
zie nou ook dat the prophet the black identity was
Waar 'zie' jij dan dat The Prophet hier staat te draaien? Ik mis het geloof ik eventjes... Omdat het in de titel staat? Vind het maar vrij verwarrend...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
zie nou ook dat the prophet the black identity was
Staat in de titel..... maar toen ik daarna wat keek van the prophet op black is the black identity een stuk ruiger qua bewegingen.....quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:17 schreef MrDice het volgende:
[..]
Waar 'zie' jij dan dat The Prophet hier staat te draaien? Ik mis het geloof ik eventjes... Omdat het in de titel staat? Vind het maar vrij verwarrend...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |