Is wel de bedoeling, maar ik ben hem aan het zoeken en kan het niet vinden. *Zoekt even verder...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 07:26 schreef rene90 het volgende:
Met factuur en dus nog garantie neem ik aan?
Voorlopig nog even niks, plus dat ik veel spellen niet echt leuk vindt dus dat een beetje zonde zou zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is wel de bedoeling, maar ik ben hem aan het zoeken en kan het niet vinden. *Zoekt even verder...
Wat is je bod dan?
Wat een onzinquote:Op zondag 17 augustus 2008 11:07 schreef aaleks het volgende:
vraag anders naar het serienummer.. weet je ook wel ongeveer hoe oud hij is
gezien de games zou ik denken dat deze wii iig 1 tot 2 jaar is :p
Sorry, kan de bon niet vinden, doe vandaag nog een poging. Wat wil je geven voor wat je vraagt?quote:
Ik wacht nog even tot de bon en leeftijd van de wii, ivm garantie enzo!quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry, kan de bon niet vinden, doe vandaag nog een poging. Wat wil je geven voor wat je vraagt?
¤ 35,00 icl. Wii Play & Mario Party 8.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:40 schreef Dizer het volgende:
Heel leuk dat jullie allemaal interesse hebben. Maar doe eens een bod.
Verkoop liever de wii met wii motes en nunchuck. Ik krijg straks anders alles los en daar hebben we echt geen zin in. Sorryquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:04 schreef Chinless het volgende:
Dizer, ik vraag toch wat jij voor de Wii wil hebben als je de losse rommel zelf weg doe aan andere geinteresserde.
Ik kan wel zeggen 200 euro, maar voor 250 heb je een nieuwe.
E50,- en dan kom ik het vanmiddag ophalen.quote:- 1x nunchuck
- Wii Play incl extra wii remote
- MarioParty 8
quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:54 schreef Its_Muppet het volgende:
[..]
E50,- en dan kom ik het vanmiddag ophalen.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Verkoop liever de wii met wii motes en nunchuck. Ik krijg straks anders alles los en daar hebben we echt geen zin in. Sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |