Had niet anders verwachtquote:Op zondag 10 augustus 2008 04:05 schreef Ambrosius het volgende:
Meteen een halve seconde onder het WR.
Geen tiental, meestal wel 1 à 2. Als ik nu kijk scheelt het amper wat.quote:Op zondag 10 augustus 2008 04:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
de NOS loopt hier in België trouwens een tiental seconden achter op Sporza. Is dat in Nederland eigenlijk ook zo ?
Neequote:Op zondag 10 augustus 2008 04:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
de NOS loopt hier in België trouwens een tiental seconden achter op Sporza. Is dat in Nederland eigenlijk ook zo ?
Dat vind ik vreemd hier, de BBC , Sporza, de Franse en de Duitse TV zijn tot op de seconde gelijk , maar de NOS loopt hier een seconde of tien achter ....quote:Op zondag 10 augustus 2008 04:07 schreef Bruce117 het volgende:
BBC is loopt wel een aantal seconde voor.
Phelps heet de man en je bent vrij laat.quote:Op zondag 10 augustus 2008 04:09 schreef markvanrinsum het volgende:
goud phelips
Op Sporza hoorde ik gisteren nog Ronald Gaastra en Fred Deburghraeve zeggen dat 's ochtends zwemmen misschien zelfs wel positief kan zijn. De meeste zwemmers zijn erg gewoon van heel erg vroeg 's morgens te beginnen trainen en klokken wel vaker op trainingen in de ochtend betere tijden dan 's avonds of in de namiddag.quote:Op zondag 10 augustus 2008 04:08 schreef Ambrosius het volgende:
1,5 seconde van het WR af en goud nummer 1.
's Ochtends zwemmen boeit niks dus.
Ja, leek mij ook, maar hoorde gisteren volgens mij op de NOS en BBC dat het niet zo gunstig was.quote:Op zondag 10 augustus 2008 04:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Op Sporza hoorde ik gisteren nog Ronald Gaastra en Fred Deburghraeve zeggen dat 's ochtends zwemmen misschien zelfs wel positief kan zijn. De meeste zwemmers zijn erg gewoon van heel erg vroeg 's morgens te beginnen trainen en klokken wel vaker op trainingen in de ochtend betere tijden dan 's avonds of in de namiddag.
bedankt voor de tip Ambrosiusquote:Op zondag 10 augustus 2008 04:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Phelps heet de man en je bent vrij laat.
Voor je hele voorbereiding is niet gunstig, 3 uur voor het begin van de wedstrijd moet je de laatste grote maaltijd hebben gegeten, voor sommige mensen is het erg lastig om voor 7 uur 's ochtends veel te eten. Daarnaast is je lichaam gewoon 'niet helemaal wakker'.quote:Op zondag 10 augustus 2008 04:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, leek mij ook, maar hoorde gisteren volgens mij op de NOS en BBC dat het niet zo gunstig was.
Phelps zelf maakt het iig niet uit heb ik ook al gelezen, dat bleek maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |