abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 16:30:16 #226
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_62205314
zijn we nu failliet?
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 7 oktober 2008 @ 16:31:00 #227
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_62205346
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:30 schreef DABAMaster het volgende:
zijn we nu failliet?
nee
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_62205397
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:28 schreef cheapwatcher het volgende:
Ik kan ook niet inloggen:( Wil voor de zekerheid toch even kijken en misschien wat weghalen...bijna 10k daar staan.
Alles lukte bij mij, maar bij de bevestiging van de overboeking stopte hij ermee
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 7 oktober 2008 @ 16:33:30 #229
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_62205462
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:32 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Alles lukte bij mij, maar bij de bevestiging van de overboeking stopte hij ermee
de site wil bij mij al niet eens laden.

Inlogscherm staat onder mn favorieten maaruhm hij laadt nu al ongeveer 10 minuten
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_62205619
geld er gisteravond afgehaald en staat verdomme nog steeds niet op mijn tegenrekening, de icesaverekening geeft nu wel aan dat er nog maar 85 cent opstaat, die mogen ze houden, maar laten ze nu ajb mijn geld eens op mijn tegenrekening storten, dan kan ik vanavond tenminste rustig slapen
pi_62205743
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:37 schreef hplaserjet het volgende:
geld er gisteravond afgehaald en staat verdomme nog steeds niet op mijn tegenrekening, de icesaverekening geeft nu wel aan dat er nog maar 85 cent opstaat, die mogen ze houden, maar laten ze nu ajb mijn geld eens op mijn tegenrekening storten, dan kan ik vanavond tenminste rustig slapen
Hehe, mijn geld mag dan op een labiele IJslandse rekening staan, het staat tenminste nog érgens.
pi_62205771
quote:
Oei, dat is wel eng..
pi_62205805
Tja, logisch dat die site traag is als ie ineens op 2000% van de gebruikelijke load wordt gehammerd.
pi_62205836
quote:
als het van je icesave rekening is, is er toch geen probleem meer, no worries, als de bank waar je het op hebt overgeschreven een "trage" bank is kan het tot drie werkdagen duren.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_62205850
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:42 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Oei, dat is wel eng..
Er is iets misgegaan, van die centen worden nu chocola en sigaretten gehamsterd door de IJslandse middenstand
pi_62205941
Als ik jullie was zou ik me geld er ook afhalen, dat wat er in de UK is gebeurd is een duidelijk signaal.
pi_62205973
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:43 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

als het van je icesave rekening is, is er toch geen probleem meer, no worries, als de bank waar je het op hebt overgeschreven een "trage" bank is kan het tot drie werkdagen duren.
Op Fortis, meestal als ik 's avonds overboek van icesave staat het 's middags op mijn rekening
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 16:48:36 #238
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_62205995
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 15:52 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Jammer dat mensen naar emoties luisteren en niet naar feiten.
Je haalt twee dingen door elkaar.
- Dat men dacht dat Landsbanki er niet stevig genoeg voorstond, dat was gebaseerd op emoties.
- Dat heel veel mensen vervolgens hun geld er vanaf halen en dat de kans dat jij achter het net vist steeds groter wordt, dat is een feit.

Je kunt wel vinden dat het een slechte manier van handelen is, maar tenzij jij mindcontrol hebt over al die andere mensen verandert het niets aan de realiteit: die bank loopt langzaam leeg.

Daar niet naar kijken maar stug volhouden aan je principes, dat is pas "luisteren naar emoties".
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_62206080
Icesave has been Fok!dotted?
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_62206088
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:47 schreef hplaserjet het volgende:

Op Fortis, meestal als ik 's avonds overboek van icesave staat het 's middags op mijn rekening
van de ene probleembank naar de andere

sorry, in wat voor tijden leven we toch, maar wees gerust, ik zou me niet te druk maken

veel banken maken overuren met alle wanhopige overschrijvingen in te geven, al geef ik je gelijk, ik zou mijn geld ook weggehaald hebben
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 7 oktober 2008 @ 16:54:17 #241
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_62206192
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:51 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

van de ene probleembank naar de andere

sorry, in wat voor tijden leven we toch, maar wees gerust, ik zou me niet te druk maken
jij zou je er misschien niet druk om maken... maar dat ben jij

Denk dat hp nu al 3 nieuwe onderbroeken aan heeft gehad sinds 16.00u

Maar zonder gekheid, normaal gesproken als het van IceSave af is zou er geen probleem meer moeten zijn. Dan is het al op weg naar Fortis.
Misschien is Fortis door alle drukte in bankenland vandaag ook een beetje vertraagd...
pi_62206233
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:13 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Op dit moment om en nabij de 6000 euro, zijnde de helft van mijn spaargeld. De andere helft staat op een spaarrekening bij de ABN. Maandelijks stort ik op beide rekeningen ongeveer 250 euro erbij.
Oh dus voor jou is het maar een jaar spaargeld wat je om je principes door de plee gaat spoelen.. beetje dom nietwaar?
Sorry maar zoals jij reageert verdien je het bijna om je geld kwijt te raken. Als je gewoon logisch nadenkt dan ben je gewoon dom bezig. Je weet dat de bank in de problemen zit dus je geld daar weghalen in het enige wat je hoeft te doen. Het enige nadeel hieraan is dat het je een paar % rente kost over wellicht alleen de komende weken. Daarbij heb je dan niet het risico (of in elk geval minder) dat je straks alles kwijt bent.

Stel dat die bank verzuipt, dan zijn het echt niet die paar gierige Hollanders waar de IJslandse overheid zich druk over gaat maken.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_62206262
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:48 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Je haalt twee dingen door elkaar.
- Dat men dacht dat Landsbanki er niet stevig genoeg voorstond, dat was gebaseerd op emoties.
- Dat heel veel mensen vervolgens hun geld er vanaf halen en dat de kans dat jij achter het net vist steeds groter wordt, dat is een feit.

Je kunt wel vinden dat het een slechte manier van handelen is, maar tenzij jij mindcontrol hebt over al die andere mensen verandert het niets aan de realiteit: die bank loopt langzaam leeg.

Daar niet naar kijken maar stug volhouden aan je principes, dat is pas "luisteren naar emoties".
Agree - maar rationeel gezien is het risico naar mijn mening dermate klein dat het het principe waard is.
pi_62206356
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:54 schreef Wexy het volgende:

jij zou je er misschien niet druk om maken... maar dat ben jij

Denk dat hp nu al 3 nieuwe onderbroeken aan heeft gehad sinds 16.00u

Maar zonder gekheid, normaal gesproken als het van IceSave af is zou er geen probleem meer moeten zijn. Dan is het al op weg naar Fortis.
Misschien is Fortis door alle drukte in bankenland vandaag ook een beetje vertraagd...
als belgische zit ik bij een andere ijslandse "prijsbrekerbank" , mijn geld staat sinds vandaag op andere rekening, maar ik maakte me geen zorgen in de tijd daartussen ( drie werkdagen)
pi_62207505
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:51 schreef charon het volgende:
Icesave has been Fok!dotted?
mja, Google maar eens op Icesave betrouwbaar .
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 17:46:49 #246
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_62207695
't zal wel loslopen met dat icesave hoor.. ik zou mijn geld er gewoon op laten staan.

mark my words.
Huilen dan.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 17:48:55 #247
197231 goeiemoggel
De bedrijfsbuffel
pi_62207752
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:47 schreef MoneyTalks het volgende:
Als ik jullie was zou ik me geld er ook afhalen, dat wat er in de UK is gebeurd is een duidelijk signaal.
Ik denk dat Landsbanki er een heel stuk beter aan toe zou zijn als ze dat in Nederland ook konden doen. Zo slecht staat die bank er ook niet voor, todat iedereen zijn geld daar weg gaat halen.
Als zij gewoon de spaarrekeningen een paar dagen blokkeren tot al die paniek over is zal er een stuk minder aan de hand zijn.
pi_62207784
Ja hadden ze die regel niet moeten schrappen uit de voorwaarden
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 17:54:42 #249
197231 goeiemoggel
De bedrijfsbuffel
pi_62207870
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 17:50 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja hadden ze die regel niet moeten schrappen uit de voorwaarden
Voor ons spaarders is de vrijheid die we nu hebben beter natuurlijk.
Voor de toekomst van de bank minder. Of het precies dat verschil is tussen instorten en overleven is natuurlijk niet te zeggen.
pi_62207945
En maar blijven switchen.................
Heb 2 spaarrekeningen, en bij beide krijg ik 4,75%, voor die 0,5% ga ik niet iedere keer switchen, met alle eventuele gevolgen van dien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')