Nou als je migraine te truttig/zeikerig vindt, zeg dan gewoon hersentumor. Dan beginnen ze ook niet over een aspirientje.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:03 schreef StreepjesSok het volgende:
Ook een irritante: migraine.
Ik heb het zelf, maar elke keer als ik het moet zeggen vind ik het zo zeikerig klinken...
'ik kom niet want ik heb migreeeeeeeeehne', voel me meteen zo'n aanstellerig wijf dan, maar ja, als ik zeg dat ik koppijn heb begrijpen mensen nooit waarom dat niet gewoon weggaat met een aspirientje.
Het komt voornamelijk door al die jankers die roepen dat ze een migraine hebben, terwijl ze in de verste verte geen idee hebben wat het is. Maar dat geldt voor de griep ook.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:54 schreef Marble het volgende:
[..]
Nou als je migraine te truttig/zeikerig vindt, zeg dan gewoon hersentumor. Dan beginnen ze ook niet over een aspirientje.
Haha, die ga ik onthouden voor de volgende keer dat ik weer eens plat lig.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:54 schreef Marble het volgende:
Nou als je migraine te truttig/zeikerig vindt, zeg dan gewoon hersentumor. Dan beginnen ze ook niet over een aspirientje.
Ik hoorde op de radio dat er een lijst met meest storende taal 2008 was opgezet op vaagtaal.nl, het hoogst eindigden o.a.quote:
Dit zijn echt vreselijke woorden. Dat is gewoon interessant lopen doen.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:08 schreef BdR het volgende:
[..]
Ik hoorde op de radio dat er een lijst met meest storende taal 2008 was opgezet op vaagtaal.nl, het hoogst eindigden o.a.
herconceptualiseren
doorcommuniceren
Manjetron. (voor de grap, maar toch)quote:
Voeg daar Myanmar maar aan toe.quote:
Kutje is een uber woord! eentje waar ik graag mee speel!quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:57 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Manjetron. (voor de grap, maar toch)
Verder:
Bammetjes![]()
Bakkie doen![]()
Kutje (hmmm, er moet een smilie komen voor rillingen over je rug)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |