Jij weet niet wat een kapsalon is?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:54 schreef -J-D- het volgende:
Uien op? Eigenlijk heb je dus geen uien op.
Maar goed
Trouwens: een salade eten bij de kapper![]()
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jij weet niet wat een kapsalon is?
quote:
een gast in rotterdam ging altijd een bepaalde combinatie bestellen bij de shoarmazaak en omdat hij bij een kapsalon werkte heet het nu kapsalon.quote:
friet speciaalquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:11 schreef r2dGeert het volgende:
wtf is nu weer een kapsalon bij de turk
Je komt zeker uit te zuiden, daar hebben ze ook rare namen voor snackbarcombinaties.
Turk is geen snackbar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:11 schreef r2dGeert het volgende:
wtf is nu weer een kapsalon bij de turk
Je komt zeker uit te zuiden, daar hebben ze ook rare namen voor snackbarcombinaties.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowup
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:26 schreef Sno0ze het volgende:
[..]
Uit het zuiden dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowup
Geloof me als je heerlijke geur van gemixte donner,patat,knoflooksaus en sla ruikt dan is het cker lustopwekkendquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:29 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ja gadverdamme. Alsof dit eetlustopwekkend is.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:32 schreef Sno0ze het volgende:
[..]Eindjuh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vliegende keep:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je bent een kneus, now how is thatquote:
Nogal, niks lekkerder dan dit na het zuipen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:29 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ja gadverdamme. Alsof dit eetlustopwekkend is.
dat meen je niet??????quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:11 schreef Buschetta het volgende:
[..]
een gast in rotterdam ging altijd een bepaalde combinatie bestellen bij de shoarmazaak en omdat hij bij een kapsalon werkte heet het nu kapsalon.
Dude dat is toch gewoon een shoarma schotel met alles door elkaar gegooidquote:
uitgekotst zootjequote:Op maandag 11 augustus 2008 15:52 schreef Roi het volgende:
[..]
Dude dat is toch gewoon een shoarma schotel met alles door elkaar gegooid?
Zo eet ik het iig altijd!
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ging dus gisteravond ff zuipen in de stad. Dus op een gegeven moment hadden we het idee om een overheerlijke kapsalon te gaan halen
Wij naar de Turk, kapsalon wordt klaargemaakt, vraagt ie welke salade we willen, ik zeg natuurlijk: sla en ui. Zegt hij: de uitjes zijn net op![]()
Mijn kapsalon wat doe je
Klacht: kapsalon met alleen sla en geen ui
Woehoo!! ik blijf ook trouw aan mijn rootsquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Studiemateriaal voor de cultuurbarbaren die niet weten wat kapsalon is
Dat heb je goed gezien, en nu?quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Een apart topic over het op zijn van uien bij een Turks eetding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |