quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:08 schreef reetveter het volgende:
Scheten laten in een overvolle trein
Dat is echt uberquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:06 schreef OldJeller het volgende:
Eerst fanatiek sporten en zweten en dan niet douchen en de hele dag ermee rondlopen.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:12 schreef Rosbief het volgende:
Sowieso, mensen die zich dagelijks douchen of deodorant gebruiken, hoe gaylord ben je dan.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:12 schreef Rosbief het volgende:
Sowieso, mensen die zich dagelijks douchen of deodorant gebruiken, hoe gaylord ben je dan.
Even lekker met de lactacyd femina.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:56 schreef Sk00p het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat noemt men hygiëne...Vooral als vrouw moet je wel vaker douchen..
lekker m'n rexona spuiten, en een geurtje erbij. mint kauwgom voor eventueel slechte adem..en dan pas op straat.
En het is altijd we leuk als iemand zeg dat je lekker ruikt
Dat vind ik persoonlijk onnodig spul.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:57 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Even lekker met de lactacyd femina.
Mijn ervaringen (in de nachttrein, vliegreis) waren met stinkende blanken. Stank lijkt me niet te koppelen met geloofsovertuiging, dus jouw conclusie gaat niet op.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:59 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk onnodig spul.
(no offence..) Maar het zijn vaak de moslims die stinken..en dan vaker de 30 of 40 plussers.
Maar wel aan type mensen en Moslim is een type, geen geloofsovertuiging. De geloofsovertuiging is de Islam.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:42 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Mijn ervaringen (in de nachttrein, vliegreis) waren met stinkende blanken. Stank lijkt me niet te koppelen met geloofsovertuiging, dus jouw conclusie gaat niet op.
Trouwens, mensen die overmatig ruiken naar parfum en aftershave hebben ook niet mijn voorkeur.
Dat heb ik inderdaad fout geciteerd..excusesquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:42 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Mijn ervaringen (in de nachttrein, vliegreis) waren met stinkende blanken. Stank lijkt me niet te koppelen met geloofsovertuiging, dus jouw conclusie gaat niet op.
Trouwens, mensen die overmatig ruiken naar parfum en aftershave hebben ook niet mijn voorkeur.
Hap Hap .... do i need to say more ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:56 schreef Sk00p het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat noemt men hygiëne...Vooral als vrouw moet je wel vaker douchen..
lekker m'n rexona spuiten, en een geurtje erbij. mint kauwgom voor eventueel slechte adem..en dan pas op straat.
En het is altijd we leuk als iemand zeg dat je lekker ruikt
er zijn helaas toch mensen die om de 2 dagen douchen..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hap Hap .... do i need to say more ?
Zolang ze niet stinken zie ik het probleem nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:29 schreef Sk00p het volgende:
[..]
er zijn helaas toch mensen die om de 2 dagen douchen..
Dan moet je echt heel weinig gedaan hebben op al die dagen..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:02 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zolang ze niet stinken zie ik het probleem niet
Tsja, er zijn ook mensen die niet elke dag mógen douchen door eczeem bv, of soort van water?? allergie..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:29 schreef Sk00p het volgende:
[..]
er zijn helaas toch mensen die om de 2 dagen douchen..
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:08 schreef reetveter het volgende:
Scheten laten in een overvolle trein
Klopt. Maar als iemand vies is en stinkt is hij/zij in mjin ogen niet hygiënisch en moet hij niet in m'n buurt komen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:42 schreef robber57 het volgende:
Overigens heeft hygiene niets te maken met deo spuiten of dagelijks douchen, deo is alleen maar een andere stank spuiten zodat je de originele stank niet ruikt en dat dagelijks douchen "noodzakelijk" is voor goede hygiene is een fabel verzonnen door de cosmetica industrie.
Mensen kunnen weken of zelfs maanden zonder te douchen en evengoed een goede lichaamshygiene hebben, naarmate je minder gaat douchen wint nl de huid meer zijn zelfreinigende en regulerende vermogen terug.
Goede actiequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:07 schreef Jill-RMC het volgende:
Liep laatst bij het boodschappen doen langs familie stinkie, ben zo vriendelijk geweest om alvast even wat deo in hun karretje te gooien
quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:42 schreef robber57 het volgende:-verhaal-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |