abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60680420
Dat je überhaupt wil stinken, begrijp ik al niet.
Maar als je dat dan graag wil doen, blijf dan op je kamer zitten of ergens waar andere mensen er geen last van hebben.

Ik vind het net zo niet kunnen als dat iemand de hele tijd in je gezicht zou gaan hijgen, of hoesten. Dat doe je niet.
Laatst ook weer; het was nota bene 'smorgens, en toen kwam er iemand in de buurt die echt zo'n smerige oude zweetlucht om zich heen had. Eerst fanatiek sporten en zweten en dan niet douchen en de hele dag ermee rondlopen. Het was 'smorgens, dus dan douche toch gewoon?
Gelukkig was dat van korte duur.

Nu krijg je waarschijnlijk weer verontwaardige reacties met "ja, maar sommige mensen zweten nou eenmaal gewoon veel". Je kan die smerige lucht in elk geval beperken door hygiënisch te zijn en andere maatregelen te nemen. Begin in elk geval eerst met een douche.

Als je niet weg kan en gedoemd bent om in die lucht rond te hangen om één of andere reden, dan wordt:
- "goh, flink gesport?"
- "de douche was kapot?"
- "aan het besparen op deo?"
- het evt. aanbieden van deo, eau de toilette of kauwgom
- hen verzoeken ergens anders te gaan zitten
niet in dank afgenomen. Dan voelen ze zich plots aangevallen.
Alsof jij je asociaal gedraagt!
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 12:08:40 #2
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_60680446
Scheten laten in een overvolle trein
I never workout
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 12:12:06 #3
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_60680508
Sowieso, mensen die zich dagelijks douchen of deodorant gebruiken, hoe gaylord ben je dan.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_60680510
Het was je bovenlip.
pi_60680513
Eens, stinkende mensen
Cool story, Hansel.
pi_60680516
TS kan er niet mee omgaan
pi_60680523
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:08 schreef reetveter het volgende:
pi_60680531
Vaak als mensen stinken, dan stinken ze hun hele leven al. Ze zitten er gewoon de hele dag in. Dat ruik je zelf op een gegeven moment ook niet meer..
pi_60680579
Mensen die uit hun mond stinken zijn nog erger
Cool story, Hansel.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 12:16:32 #10
207555 Sowflow
Spelfauten verplicht op FOK!
pi_60680587
Ach joh, dit is verschrikkelijk.
Medereizigers (vooral bij lange reizen) die stinken...zweet, gassen, gatver...
Mijn grootste angst bij het reizen...ik durf ze er niet mee te confronteren (eigenlijk belachelijk, maar goed...), maar ik neem vaak lavendelolie mee voor de geur.

Ooit in een nachttrein sliep ik met 2 mensen die stonken, naar zweet maar ook doordat ze geen controle hadden over hun kringspier. Ik heb oordoppen gebruikt...voor in mijn neusgaten...

[ Bericht 0% gewijzigd door Sowflow op 09-08-2008 12:26:32 ]
*The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
*Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
*OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
pi_60680605
Gegronde klacht.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 12:18:05 #12
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_60680613
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:06 schreef OldJeller het volgende:
Eerst fanatiek sporten en zweten en dan niet douchen en de hele dag ermee rondlopen.
Dat is echt uber
Al die mensen in de sportschool die gewoon in hun gore sportkleding weer in de auto stappen en vrolijk verder gaan met hun activiteiten van die dag
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 12:29:35 #13
78918 SeLang
Black swans matter
pi_60680831
Sja, linksen....
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_60680946
Elke dag douchen is natuurlijk slecht voor het milieu.
pi_60681241
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:12 schreef Rosbief het volgende:
Sowieso, mensen die zich dagelijks douchen of deodorant gebruiken, hoe gaylord ben je dan.
ja weet je hoe slecht dat voor 't milieu is

ik douch alleen met kerst
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 12:56:08 #16
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_60681459
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:12 schreef Rosbief het volgende:

Dat noemt men hygiëne...Vooral als vrouw moet je wel vaker douchen..
lekker m'n rexona spuiten, en een geurtje erbij. mint kauwgom voor eventueel slechte adem..en dan pas op straat.
En het is altijd we leuk als iemand zeg dat je lekker ruikt
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_60681480
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:56 schreef Sk00p het volgende:

[..]

lekker m'n rexona spuiten, en een geurtje erbij. mint kauwgom voor eventueel slechte adem..en dan pas op straat.
Even lekker met de lactacyd femina.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 12:59:54 #18
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_60681532
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:57 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Even lekker met de lactacyd femina.
Dat vind ik persoonlijk onnodig spul.
(no offence..) Maar het zijn vaak de moslims die stinken..en dan vaker de 30 of 40 plussers.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 13:42:47 #19
207555 Sowflow
Spelfauten verplicht op FOK!
pi_60682508
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:59 schreef Sk00p het volgende:

[..]

Dat vind ik persoonlijk onnodig spul.
(no offence..) Maar het zijn vaak de moslims die stinken..en dan vaker de 30 of 40 plussers.
Mijn ervaringen (in de nachttrein, vliegreis) waren met stinkende blanken. Stank lijkt me niet te koppelen met geloofsovertuiging, dus jouw conclusie gaat niet op.
Trouwens, mensen die overmatig ruiken naar parfum en aftershave hebben ook niet mijn voorkeur.
*The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
*Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
*OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 13:46:12 #20
215391 Sno0ze
a sincere imposter
pi_60682582
Terechte klacht. Stinkende mensen zijn asociaal
nevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowup
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 16:13:21 #21
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_60685206
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:42 schreef Sowflow het volgende:

[..]

Mijn ervaringen (in de nachttrein, vliegreis) waren met stinkende blanken. Stank lijkt me niet te koppelen met geloofsovertuiging, dus jouw conclusie gaat niet op.
Trouwens, mensen die overmatig ruiken naar parfum en aftershave hebben ook niet mijn voorkeur.
Maar wel aan type mensen en Moslim is een type, geen geloofsovertuiging. De geloofsovertuiging is de Islam.

Negers hebben altijd een muskaatgeurtje. Je moet maar eens in een betere parfumzaak gaan vragen hoe het met lichaamsgeurtjes zit
Yo, Yo, Luister dan, Luister dan, hier is Fritz, de man die alles kan,
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
want voor je het weet, lig je op een boerderij rij rij, BITCH
Peace out homies
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 17:52:05 #22
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_60686759
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:42 schreef Sowflow het volgende:

[..]

Dat heb ik inderdaad fout geciteerd..excuses
Ik bedoelde eigenlijk vooral Marokkanen..En ik woon in Den Haag in een buurt waar het krioelt van deze mensen dus..ik heb opzicht wel ervaring ermee..(vooral in de tram)
En persoonlijk spuit ik ook geen halve fles leeg op m'n lichaam..en ik begrijp ook wat je bedoelt, maar persoonlijk vind ik wel dat als ik iemand omhels of zoiets, dat ik dat toch niet met moeite moet doen.
De puber generatie heeft het daarentegen wel begrepen. Zien er altijd verzorgt uit etc.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 18:25:20 #23
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_60687394
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:56 schreef Sk00p het volgende:

[..]

Hap Hap .... do i need to say more ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 18:29:06 #24
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_60687455
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 18:25 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Hap Hap .... do i need to say more ?
er zijn helaas toch mensen die om de 2 dagen douchen..
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 19:02:36 #25
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_60688107
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 18:29 schreef Sk00p het volgende:

[..]

Zolang ze niet stinken zie ik het probleem niet
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 19:29:32 #26
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_60688680
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:02 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Zolang ze niet stinken zie ik het probleem niet
Dan moet je echt heel weinig gedaan hebben op al die dagen..
pi_60693640
Liep laatst bij het boodschappen doen langs familie stinkie, ben zo vriendelijk geweest om alvast even wat deo in hun karretje te gooien
pi_60693823
khad dat toenstraks ook...kwas aant werken, ruik ik ineenkeer zo'n verrekte graflucht Draai ik me om, staat er zon ouwe schrale zeug zonder tanden "Kzoek varkenslever! Hebben jullie daaaa ??" Kwou bijna vragen of ze soms vervanging moest hebben voor haar schijnbaar rottende versie
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_60694072
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 18:29 schreef Sk00p het volgende:

[..]

Tsja, er zijn ook mensen die niet elke dag mógen douchen door eczeem bv, of soort van water?? allergie..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_60701276
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:08 schreef reetveter het volgende:
  zondag 10 augustus 2008 @ 11:42:03 #31
89287 robber57
Lets go Brandon!
pi_60701488
Stinkende mensen zijn hels maar minstens net zo erg en niet te tollereren zijn mensen die denken dat anderen zo'n uberdeo of parfum walm waarderen.
Andere mensen ruiken is , per definitie, geen prettige ervaring, of het nou zweet of deo is.
In het zwembad merk ik het iedere zaterdag; mensen die een halve bus deo leegspuiten in de omkleedruimte en ervan uitgaan dat ze dan "lekker ruiken", blerghh

Ik heb er meestal dan ook niet zo'n moeite mee om naast zo'n persoon een enorme knetterende scheet te laten en dan te zeggen "zo ik ook ff een lekker luchtje"

Overigens heeft hygiene niets te maken met deo spuiten of dagelijks douchen, deo is alleen maar een andere stank spuiten zodat je de originele stank niet ruikt en dat dagelijks douchen "noodzakelijk" is voor goede hygiene is een fabel verzonnen door de cosmetica industrie.
Mensen kunnen weken of zelfs maanden zonder te douchen en evengoed een goede lichaamshygiene hebben, naarmate je minder gaat douchen wint nl de huid meer zijn zelfreinigende en regulerende vermogen terug.
Om het even plastisch voor te stellen: zo'n troela die dagelijks douched en haar doos uit wast heeft , zeer waarschijnlijk, meer kans op schimmels en andere narigheid in die muts dan een vrouw die zich om de paar dagen wast, ergo: wijven die zich vaak wassen stinken bij het minste of geringste uit hun doos omdat de zuurgraad niet meer deugt en er zo kans is voor bacterien en allerlij andere nasty shit.

Mensen die dagelijks douchen stinken dan ook doorgaans meteen als ze 1 trap oplopen of 1 dag niet douchen omdat hun huid zich zelf niet meer kan reguleren.
Ik vermoed ook dat die hele dagelijkse "was cultuur" ook een kwestie van onzekerheid is, daarom zie je ook juist dat pubers zich zo overmatig veel wassen en tekeer gaan met deo en andere narigheid.

[ Bericht 17% gewijzigd door robber57 op 10-08-2008 11:57:54 ]
pi_60701675
true that @ klacht
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_60701838
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 11:42 schreef robber57 het volgende:
Overigens heeft hygiene niets te maken met deo spuiten of dagelijks douchen, deo is alleen maar een andere stank spuiten zodat je de originele stank niet ruikt en dat dagelijks douchen "noodzakelijk" is voor goede hygiene is een fabel verzonnen door de cosmetica industrie.
Mensen kunnen weken of zelfs maanden zonder te douchen en evengoed een goede lichaamshygiene hebben, naarmate je minder gaat douchen wint nl de huid meer zijn zelfreinigende en regulerende vermogen terug.
Klopt. Maar als iemand vies is en stinkt is hij/zij in mjin ogen niet hygiënisch en moet hij niet in m'n buurt komen.
Daar gaat dit topic over. Niet over hoe je het best kan overleven.
  zondag 10 augustus 2008 @ 12:36:20 #34
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60702503
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 23:07 schreef Jill-RMC het volgende:
Liep laatst bij het boodschappen doen langs familie stinkie, ben zo vriendelijk geweest om alvast even wat deo in hun karretje te gooien
Goede actie
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_60709306
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 11:42 schreef robber57 het volgende:-verhaal-

DING DING DING!!
Winnaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')