quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:08 schreef reetveter het volgende:
Scheten laten in een overvolle trein
Dat is echt uberquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:06 schreef OldJeller het volgende:
Eerst fanatiek sporten en zweten en dan niet douchen en de hele dag ermee rondlopen.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:12 schreef Rosbief het volgende:
Sowieso, mensen die zich dagelijks douchen of deodorant gebruiken, hoe gaylord ben je dan.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:12 schreef Rosbief het volgende:
Sowieso, mensen die zich dagelijks douchen of deodorant gebruiken, hoe gaylord ben je dan.
Even lekker met de lactacyd femina.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:56 schreef Sk00p het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat noemt men hygiëne...Vooral als vrouw moet je wel vaker douchen..
lekker m'n rexona spuiten, en een geurtje erbij. mint kauwgom voor eventueel slechte adem..en dan pas op straat.
En het is altijd we leuk als iemand zeg dat je lekker ruikt
Dat vind ik persoonlijk onnodig spul.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:57 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Even lekker met de lactacyd femina.
Mijn ervaringen (in de nachttrein, vliegreis) waren met stinkende blanken. Stank lijkt me niet te koppelen met geloofsovertuiging, dus jouw conclusie gaat niet op.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:59 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk onnodig spul.
(no offence..) Maar het zijn vaak de moslims die stinken..en dan vaker de 30 of 40 plussers.
Maar wel aan type mensen en Moslim is een type, geen geloofsovertuiging. De geloofsovertuiging is de Islam.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:42 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Mijn ervaringen (in de nachttrein, vliegreis) waren met stinkende blanken. Stank lijkt me niet te koppelen met geloofsovertuiging, dus jouw conclusie gaat niet op.
Trouwens, mensen die overmatig ruiken naar parfum en aftershave hebben ook niet mijn voorkeur.
Dat heb ik inderdaad fout geciteerd..excusesquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:42 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Mijn ervaringen (in de nachttrein, vliegreis) waren met stinkende blanken. Stank lijkt me niet te koppelen met geloofsovertuiging, dus jouw conclusie gaat niet op.
Trouwens, mensen die overmatig ruiken naar parfum en aftershave hebben ook niet mijn voorkeur.
Hap Hap .... do i need to say more ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:56 schreef Sk00p het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat noemt men hygiëne...Vooral als vrouw moet je wel vaker douchen..
lekker m'n rexona spuiten, en een geurtje erbij. mint kauwgom voor eventueel slechte adem..en dan pas op straat.
En het is altijd we leuk als iemand zeg dat je lekker ruikt
er zijn helaas toch mensen die om de 2 dagen douchen..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hap Hap .... do i need to say more ?
Zolang ze niet stinken zie ik het probleem nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:29 schreef Sk00p het volgende:
[..]
er zijn helaas toch mensen die om de 2 dagen douchen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |