abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 augustus 2008 @ 19:32:58 #51
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_60740152
Ik krijg een heel akelig gevoel over haar als ik dit allemaal lees

wees blij dat je van die psycho afbent

Al voelt dat nu natuurlijk niet zo
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittanniė er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_60740289
vrouwen die niet weten wat ze willen...
daar heb je sowieso niks aan...

next TS!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_60749152
hehehe

jaaah tis ook zo.
Het is alleen jammer dat t allemaal zo loopt en dat je denkt dat je iemand kent en begrijpt en dan ontdekt dat ze een heel ander persoon is.
Dan ineens begrijp je verhalen over ex-vriendjes die haar ''stalkten'' of zoals ik nu kan begrijpen gewoon wilde weten wat ze aan het doen was!
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:33:54 #54
165197 Poem
Scotty doesn't know!!
pi_60762756
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 11:25 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

lekker advies zeg . laat die jongen er eerst zelf maar eens mee in het reine komen.
wie weet hoe hij er dan tegenover staat.
Inmiddels weet'ie al dat het niet aan hem ligt en het gaat al beter met 'm. Zo slecht was m'n advies dus niet.
pi_60763329
Ik kan voorstellen dat dat toch naar is. Nu zie het maar als leerschool dat je niet te snel moet gaan en eerst iemand een beetje leren kennen voor je samen gaat wonen want het is toch een grote stap.
Ergens denk ik dat het een blessing in disguise is dat het uiteindelijk zo is gegaan want ik denk dat je er niet vrolijk van had geworden als je hier op lange termijn mee samen zou wonen.
pi_60873072
oi oi oi
Gisteren belde ze ineens.
Want we moeten gezamelijke rekening enzo opzeggen.
Maar ik wilde dus weten waarom zij me overal blokt enzo en ondertussen hoor ik heel de tijd haar moeder op de achtergrond. Je moet dit en dat blablabla...
En zij mij weer antwoorden geven die niet kloppen dus confronteer ik haar daarmee dan past ze het iets aan maar ze zegt gewoon andere dingen want haar moeder staat erbij.

Toen ineens kwam haar moeder aan de lijn en vet geirriteerd en vet zeiken op mij en zelfs dreigen van Wil jij je sleutels niet terug ? weten jou ouders wel wat jij allemaal doet ? ( wtf ik ben 26, ik hoef geen verantwoording af te leggen ) en zo ging het mar door.
Allemaal verhalen uit de lucht gegrepen en dan zei k hoe t zat en dan was ze stil en begon ze over iets anders.
Ik snap wel dat me ex gek wordt met zo n moeder...
Ze kan niets zelf en dan komt haar moeder en die spoort gewoon niet.
Maja door het contact gisteren heb ik gisteren ook met haar lopen bellen en smsen. maar door vele drank weet ik niet meer wat ik heb gezegd, smsjes wel gelezen maar waren redelijk normaal.. van dat ik gewoon vrienden wil zijn en verder niets...
Maar ze had haar telefoon uitgezet dus wellicht heb ik toch ruzie lopen zoeken,,, dat vind k jammer als dat zo is maar het grootste probleem van alles is nu dat ik mij zo erg kut voel!
het ging juist de goede kant op en nu zit ik in zo n diep dal en alles is nu kut. Ik zit op me werk maar kan en doe eigenlijk niets behalve gek worden in me hoofd...
pi_60873353
quote:
heb ik gisteren ook met haar lopen bellen en smsen. maar door vele drank weet ik niet meer wat ik heb gezegd, smsjes wel gelezen maar waren redelijk normaal.. van dat ik gewoon vrienden wil zijn en verder niets...

Hier geef munitie aan de andere "partij" he? .

En je zegt nu wel dat die moeder geschift is, dat valt hier niet te beoordelen, maar wrs. komt haar reactie komt voort uit hetgeen je ex tegen haar moeder verteld heeft he.

Jongen, maak een afspraak om die gezamelijke rekening op te zeggen, regel de spullen en huissleutels en neem er afstand van. Niet bellen, niet sms-en o.i.d. gewoon cold turkey over klaar. Dan zul je je nog wel een poosje ellendig voelen maar dat gaat ook weer over.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 11:33:47 #58
11102 knep
Mountainfreak
pi_60873402
Klinkt alsof je zelf ook een drankprobleempje hebt, sorry hoor.
pi_60873485
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 11:33 schreef knep het volgende:
Klinkt alsof je zelf ook een drankprobleempje hebt, sorry hoor.
hehehe vrijdagavond is voetbal avond, met vrienden naar de voetbal, dan word er veel gedronken ja..
Dus nu weer is wat meer gedronken en na anderhalve maand weinig drinken dan ben je wat sneller van de kaart..

maja misschieh heb k dat ook wel en probeer ik t alleen maar goed te praten... dat kan ook,,
pi_60873502
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 11:31 schreef Stali het volgende:

[..]

Hier geef munitie aan de andere "partij" he? .

En je zegt nu wel dat die moeder geschift is, dat valt hier niet te beoordelen, maar wrs. komt haar reactie komt voort uit hetgeen je ex tegen haar moeder verteld heeft he.

Jongen, maak een afspraak om die gezamelijke rekening op te zeggen, regel de spullen en huissleutels en neem er afstand van. Niet bellen, niet sms-en o.i.d. gewoon cold turkey over klaar. Dan zul je je nog wel een poosje ellendig voelen maar dat gaat ook weer over.
Gebeurt ook.. 1 deze dagen handtekeningetje zetten en sleuterls terug nemen enzo en dan is het ook klaar.. maar het is juist zo moeilijk dat ik haar weer moet zien enzo... Heb k geen zin aan en ben ik ook nog niet aan toe denk k. K mis haar wel maar weet voor me zelf heel goed dat ik haar niet meer wil.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 11:41:26 #61
11102 knep
Mountainfreak
pi_60873508
Dan kun je dat soort discussies beter voeren als je nuchter bent lijkt me .
pi_60873559
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 11:41 schreef knep het volgende:
Dan kun je dat soort discussies beter voeren als je nuchter bent lijkt me .
Ja maja door de drank word je zwak en dan ga je dus bellen of smsen, iets wat me al 4 dagen gelukt wat om niet te doen. En toen had ik haar gesproken ook nog is die dag dus was blijkbaar iets te veel van t goede geweest want mis haar super erg. Wil haar niet meer maar toch dat missen

grrrr frustrerend.
Maja door er over te typen laat ik al een hoop los. Afgelopen dagen was de ochtend moeilijk en na een uurtje voelde ik me goed, nu al vanaf 06.15 kut
  donderdag 21 augustus 2008 @ 11:14:02 #63
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_61003990
Zou het niet kunnen dat ze een aan Borderline verwante stoornis heeft?
Want als ze zo reageert: ´verder is ze erg agressief en begint snel te duwen en te trekken.
Ze wil niets positief inzien. Maar het meest erge is dat ze niets kan/wil zeggen. ´
;, dan doet dat me er wel aan denken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Countess op 21-08-2008 21:07:02 ]
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
  donderdag 21 augustus 2008 @ 17:58:00 #64
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_61015925
lama

[ Bericht 96% gewijzigd door Buttercup op 21-08-2008 19:09:24 ]
You're thinking, "Buttercup, You crazy fool! You HAVE to have the last bit planned out AT ALL TIMES!" But I like to live on the edge, Jack. I take chances. I flirt with danger. That's how I roll.
PSN ID Boterkuip
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')