Inmiddels weet'ie al dat het niet aan hem ligt en het gaat al beter met 'm. Zo slecht was m'n advies dus niet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
lekker advies zeg. laat die jongen er eerst zelf maar eens mee in het reine komen.
wie weet hoe hij er dan tegenover staat.
quote:heb ik gisteren ook met haar lopen bellen en smsen. maar door vele drank weet ik niet meer wat ik heb gezegd, smsjes wel gelezen maar waren redelijk normaal.. van dat ik gewoon vrienden wil zijn en verder niets...
hehehe vrijdagavond is voetbal avond, met vrienden naar de voetbal, dan word er veel gedronken ja..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:33 schreef knep het volgende:
Klinkt alsof je zelf ook een drankprobleempje hebt, sorry hoor.
Gebeurt ook.. 1 deze dagen handtekeningetje zetten en sleuterls terug nemen enzo en dan is het ook klaar.. maar het is juist zo moeilijk dat ik haar weer moet zien enzo... Heb k geen zin aan en ben ik ook nog niet aan toe denk k. K mis haar wel maar weet voor me zelf heel goed dat ik haar niet meer wil.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:31 schreef Stali het volgende:
[..]
Hier geef munitie aan de andere "partij" he?.
En je zegt nu wel dat die moeder geschift is, dat valt hier niet te beoordelen, maar wrs. komt haar reactie komt voort uit hetgeen je ex tegen haar moeder verteld heeft he.
Jongen, maak een afspraak om die gezamelijke rekening op te zeggen, regel de spullen en huissleutels en neem er afstand van. Niet bellen, niet sms-en o.i.d. gewoon cold turkey over klaar. Dan zul je je nog wel een poosje ellendig voelen maar dat gaat ook weer over.
Ja maja door de drank word je zwak en dan ga je dus bellen of smsen, iets wat me al 4 dagen gelukt wat om niet te doen. En toen had ik haar gesproken ook nog is die dag dus was blijkbaar iets te veel van t goede geweest want mis haar super erg. Wil haar niet meer maar toch dat missenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:41 schreef knep het volgende:
Dan kun je dat soort discussies beter voeren als je nuchter bent lijkt me.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |