Inderdaad, ik ga ook elk jaar kijken bij het skutsjesilen maar dan heb ik echt de radio nodig om door te hebben wie op kop ligt. Het valt eigenlijk alleen bij de boeien goed te zien. Daartussen komt het vaak voor dat de één een andere route neemt dan de ander zeg maar.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind het mooi om te zien. Zie alleen nooit wie er tweede of derde ligt
Je hebt gelijk, ik verwarde de Yngling met de 470-klassequote:Op maandag 11 augustus 2008 09:39 schreef TheArt het volgende:
De broers Coster liggen 10e in de tweede race van de 470-klasse bij de mannen.
Berkhout/De Koning liggen 2e in de 2e race.
De Yngling-ploeg ligt in race 6 5e, terwijl de Britten 2e liggen.
is dit laatste race?quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:47 schreef jde_kok het volgende:
Yngling bij de 1e boei inmiddels op een 5e plaats.
oke dus hierna nog 4 racenquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Van vandaag wel. In totaal natuurlijk niet. Dit is de 6e race van in totaal 10.
Nee, hierna nog 3 en dan de medalrace voor dubbele punten... ze liggen overall zelfs met dit resultaat heel erg vast op de 2e plek... 4 punten achter de Britten, maar da's nog niet definitief omdat de race nog bezig isquote:
Toch heerlijk dat je vakantie hebt, omdat de studie pas op 1 september begintquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:01 schreef jde_kok het volgende:
Toch heerlijk als je je vakantie hebt gepland tijdens de OS. Mijn collega's zijn hard aan het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |