Tuurlijk mag hij blij zijn maar je ziet mij niet zeiken over de andere PSV spelers die blij waren of niet?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:36 schreef Tallie1982 het volgende:
Aanstellers... Ibi was gewoon blij.... zou je niet?
Goede voetballers zijn er zoveel van in Nederlandquote:Op zondag 22 februari 2009 00:26 schreef navigator het volgende:
Het is gewoon een gluiperd, dat zie je toch gelijk aan zijn smoelwerk. Goede voetballer maar voor de rest kutventje.
Jij kan niet voetballen.quote:Op zondag 22 februari 2009 00:32 schreef navigator het volgende:
Ja dus, wat is je punt?
Kan, maar zo toevallig kwam hij Nijland niet tegen hoor.quote:Op zondag 22 februari 2009 11:39 schreef denthemen het volgende:
Volgens mij schreeuwde hij gewoon wat omdat hij blij was en kwam hij toevallig Nijland tegen
Dat was je zoon!!! Ja zeker wel!!!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij iets anders maar dat kan ook aan mij liggen
Als Berg dat had gedaan bij Riemer was je nu een standbeeld aan het metselen.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:29 schreef venomsnake het volgende:
Mijn respect voor Afellay is in één klap compleet verdwenen.
Wat een enorme debiel zeg.
Wat heeft psv met Groningen dan? Is daar rivaliteit?quote:Op zondag 22 februari 2009 13:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als Berg dat had gedaan bij Riemer was je nu een standbeeld aan het metselen.
Riemer is niet iemand van PSV.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat heeft psv met Groningen dan? Is daar rivaliteit?
Joh, maar jij zegt Berg en Riemer, dat is dus Groningen-Heerenveen, daar is rivaliteit, dan is zoiets nog te begrijpen jaquote:
Volgens mij as het een grapje , daar kan je van houden of niet.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:29 schreef venomsnake het volgende:
Mijn respect voor Afellay is in één klap compleet verdwenen.
Wat een enorme debiel zeg.
Gast, daar gaat het helemaal niet om.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:39 schreef venomsnake het volgende:
Sowieso, alsof Riemer een zoon van hem in het veld heeft staan.
Wat een kut vergelijking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |