Daar waren we al achter, toch?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij en ik, dat gaat niet werken schat
Ga lekker ontbijten in de stad Nynquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 09:38 schreef AKnynke het volgende:
hoe moet ik nu ontbijten? Ik heb al m'n borden ingepakt, al m'n snijplanken ingepakt en ik wil zo graag een boterham met hagelslag!
Als jullie nu eens een oplossing verzinnen, ga ik eerst m'n glas wegbrengen.
als ik daar tijd voor had was het een goed plan. Maar, om 11 uur komt iemand m'n kast kopen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 09:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ga lekker ontbijten in de stad NynEn gewoon lekker op je laatste dag daar croissantje, koffie, sapje en broodjes
Bij een hotel oid
quote:
Mijn gnoom-ideeën waren net wegquote:
Wel doen! Al weet je zéker dat ze niet controleren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:10 schreef Stereotomy het volgende:
Zat te twijfelen net of ik wel een kaartje zou halen voor tussen Den Bosch en Utrecht. In bussen controleren ze toch nooit.
Je bent wel echt de lul als ze wel controleren heh.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:10 schreef Stereotomy het volgende:
Zat te twijfelen net of ik wel een kaartje zou halen voor tussen Den Bosch en Utrecht. In bussen controleren ze toch nooit.
voel je je weer een beejte beter?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je bent wel echt de lul als ze wel controleren heh.
Goeiemorgen trouwens![]()
![]()
![]()
Ik voel me *nu* wel ok hoor! In ieder geval goed genoeg om uit bed te komenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
voel je je weer een beejte beter?
Ik heb heerlijk ontbeten met chocoladebroodjes en een vers sapje!
Ohja je hebt dat ding vandaag heh! Heb je er een beetje zin in?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
even een dagje zonder man weg is ook best leuk
vind ik nou ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
even een dagje zonder man weg is ook best leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |