abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60844853
Arme Chinees, maar die kan nog zeker wel 5 olympische spelen gezien haar leeftijd.

Liukin.
pi_60844856
Liukin!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_60844859
Geil wijf die russische hehe, verder mogen ze dit slaapverwekkende gedoe wel van de buis aftyfen.
pi_60844868
Als je die Amerikaansen ook vergelijkt met die Chinese meisjes... daar zit al veel meer vlees aan... no way dat die Chinezen 16 zijn...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_60844870
Kom op met die score
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_60844873
Amerika 1 en 2!
pi_60844875
Amerikaanse dubbel, dik verdiend
pi_60844877
nastia lukin Amerika 1 en 2
pi_60844880
Lekkere Amerikaanse naam hoor.
pi_60844886
Die Amerikaansen zien er wel leuk en vooral gezond uit, maar die Chinezen. Heel eng. Lijkt wel of ze net van de basisschool af komen.
pi_60844890
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 06:58 schreef marcodej het volgende:
Die Amerikaansen zien er wel leuk en vooral gezond uit, maar die Chinezen. Heel eng. Lijkt wel of ze net van de basisschool af komen.
Die Chinezen hebben nog melktanden
pi_60855976
YES USA
AFC AJAX
pi_60857420
Liukin
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_60881574
quote:
Zonderland kiest voor zekerheid

Uitgegeven: 16 augustus 2008 15:21
Laatst gewijzigd: 16 augustus 2008 15:22
PEKING - Turner Epke Zonderland zal dinsdag in de olympische toestelfinale op rek dezelfde oefening uitvoeren als in de kwalificaties. De Fries oefende met zijn coach Gerard Speerstra op een moeilijkere variant, maar vindt het risico te groot.

“We hebben het geprobeerd de afgelopen dagen, maar Epke struikelt te vaak op het extra element dat we willen inbouwen”, zei Speerstra zaterdag. “We doen gewoon de oude oefening, maar Epke zal hem iets mooier moeten uitvoeren.

“De beoogde oefening voor de finale had een uitgangswaarde van 7,3, Zonderland houdt het dinsdag bij een moeilijkheidgraad van 7,1. “Ook daarmee heeft hij medaillekansen”, aldus Speerstra.

(c)ANP
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_60881766
Tsja, een dilemma waar je altijd kritiek op zult krijgen, tenzij je goud wint.

Persoonlijk denk ik dat je de gok met de moeilijke moet nemen, want zoals de oefening nu is ben ik bang dat de 4e plek het hoogst haalbare is en dat Olympisch diploma heb je toch al sowieso.
Atje zeggen is adje doen!
pi_60881967
Maar als je tijdens de training de oefening nog nooit foutloos hebt gedaan?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_60882037
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 17:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar als je tijdens de training de oefening nog nooit foutloos hebt gedaan?
Dan is het risico inderdaad te groot. Ik vind het een verstandige beslissing. Liever een redelijk foutloze oefening dan van het rek af vallen.
pi_60885115
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 17:21 schreef TheArt het volgende:

[..]

Dan is het risico inderdaad te groot. Ik vind het een verstandige beslissing. Liever een redelijk foutloze oefening dan van het rek af vallen.
Een medaille is moeilijk, maar je kan beter deze oefening perfect proberen uit te voeren dan niet zeker te starten met een oefening die zelfs op de training nog niet goed is gelukt. en wie weet maken de concurrenten wat foutjes en haal je een onverwachte medaille binnen.
pi_60885536
Een vierde plek zou ook al ongekend zijn. Als hij de huidige oefenening iets beter doet dan in de kwalificatie en misschien het geluk heeft dat een andere turner een steekje of zichzelf laat vallen dan is een medaille niet eens ondenkbaar. Een turnmedaille
pi_60885585
Tja, als de moeilijke oefening echt onmogelijk voor hem is dan is het niet anders, maar ik denk niet dat hij nu een grote medaillekans heeft. Maar neemt niet weg dat dit al een zeer grote prestatie op zich is
pi_60885604
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:04 schreef MrBadGuy het volgende:
Tja, als de moeilijke oefening echt onmogelijk voor hem is dan is het niet anders, maar ik denk niet dat hij nu een grote medaillekans heeft. Maar neemt niet weg dat dit al een zeer grote prestatie op zich is
Hij was 4e in de kwal. Waarom zou je dan geen medaillekans hebben. Een grote kans is idd wat anders.
pi_60891308
Die kwalificatieoefening was met 7.1 al de moeilijkste van het veld. Die deed hij goed, maar er waren nog zat verbeterpunten. Als je niet helemaal niet zeker ben van die superoefening van 7.3 kan je beter de oefening kiezen waarvan je wel zeker bent en daar dan de fouten, die er nog waren, uithalen. Een 7.3-oefening met grote fout scoort uiteindelijk lager dan een degelijk uitgevoerde 7.1 oefening. Goeie beslissing dus.

En dit zeg ik met wat bier in mn maag...
pi_60891363
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij was 4e in de kwal. Waarom zou je dan geen medaillekans hebben. Een grote kans is idd wat anders.
Alles is afhankelijk van de tegenstanders,de spanning en hoe die daar met omgaan.
Falen er een paar en de Fries houdt zijn kop erbij dan heeft ie kans.
pi_60891399
Hambie is iig al twee keer uit de rekstok gelazerd...
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:25:32 #200
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_60897362
I.i.g. geen goud voor Hambie op vloer.
You cheated on me with choreography.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')