Is het al bezig? kan hier niets volgen op het werkquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:35 schreef Andromache het volgende:
12.00 beginnen de finales, Epke moet als tweede. Hambüchen als eerste, Cassina als laatste. Tenminste, ik neem aan dat dat de grote concurrenten zijn.
Spannend, ik houd de buis aan!
Mwa als ie terug op z'n plaat gaat wordt ie 8ste, maar als ie eraan blijft maakt ie een zeer goede kans op een medaille.quote:
Dit was de brug.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:57 schreef thewarrior82 het volgende:
Begon toch pas om 13.30?
Inderdaad, laat dit nou DE positieve verrassing voor de Nederlanders worden deze spelen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:21 schreef MrBadGuy het volgende:
Go Epke, hou de eer van de Nederlandse mannen hoog
Ik hoop het, maar het is natuurlijk al fantastisch dat hij in de finale staat, maar nu dat bereikt is op naar het volgende doelquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:23 schreef Loofus het volgende:
[..]
Inderdaad, laat dit nou DE positieve verrassing voor de Nederlanders worden deze spelen.
In drollenvanger en met spuuglokquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:35 schreef borisz het volgende:
Hans van Zetten heeft die OS van 1928 gewoon meegemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |