dat doen we niet hè, terugzoeken. Gewoon opnieuw posten, het liefs appart.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:44 schreef Valkire het volgende:
8 nachten, wauw 3 van deze nachten is voor mij al veel![]()
umm zie post #114
check TTquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
dat doen we niet hè, terugzoeken. Gewoon opnieuw posten, het liefs appart.
tis nog steeds bagger
Ja ik ben ook niet zo geweldig daar in. Foto leek op TFT aardig duidelijk, maar had idd lichter gemogen. Is een herdershond uit... KRETAAquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:50 schreef Valkire het volgende:
Ja ik kan de foto zien, mooie hond ! maar wel een beetje een donkere foto, en volgens mij staat z'n pootje er niet helemaal op
Een herdershond toch ?
Hoquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:53 schreef Valkire het volgende:een hele mooie hond, gebruik je ook griekse woordjes? hoe heet hij/zij ?
Still waiting for the post dusquote:
quote:
Mooooooooooooooooiquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 05:01 schreef Valkire het volgende:
Ahum, ben op dit moment wat nu eigenlijk alweer voorbij is The stone aan het luisteren van DMB nog steeds met m'n foto's bezig en aan het fokken.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 05:03 schreef Valkire het volgende:
mooi hoor en keurig tussen de lijntjes ook nog
Ik kliktequote:
panic a snake, snake a snake! ofzoquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 05:06 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Ik klikte
Zal nu even lichte-administatieve-werkzaam heden verichten, brb in 1 minute
Huh, mi confused AGAINquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 05:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
panic a snake, snake a snake! ofzo
geniale site
\\quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 05:16 schreef Paaskonijn het volgende:
oh tyfus mijn toetsenbord pakte een letter niet..
www.badgerbadgerbadger.com
Lekker slapen!!!!!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 05:32 schreef Paaskonijn het volgende:
LIEVE MENSEN EN SC'ERS IK GA TE BED!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |