Nee, hij heeft de volle 5 minuten moeten uitjudoën en won "maar" met juko, maar goed. De kop is eraf en geen moment in de problemen gekomen.quote:
ohquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, hij heeft de volle 5 minuten moeten uitjudoën en won "maar" met juko, maar goed. De kop is eraf en geen moment in de problemen gekomen.
inderdaad, ik zie niets door alleen maar te zappen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:39 schreef Falco het volgende:
Ook bezig: Malinezen die tegen Nieuw-Zeelanders basketballen.
Die overkill van zoveel sport is het enige grote minpunt van de zomerspelen. Bij de winterspelen is dat allemaal toch een stuk overzichtelijker...
Wel bijzonder, dat je al je wedstrijden op een dag afwikkelt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, hij heeft de volle 5 minuten moeten uitjudoën en won "maar" met juko, maar goed. De kop is eraf en geen moment in de problemen gekomen.
Was gisteren al bekend, vriend. Laat het dopingnieuws maar voor het dopingtopic.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:47 schreef drummerdude het volgende:
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C8F98B8F6F2913.html
Een griekse sprinter... heeft 1 titel deze OS: De snelste dopinggebruiker!
volgens mij rijden die drie ervoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:45 schreef TheArt het volgende:
Een achtervolgende groep van een 25 man met o.a. Sastre, Van den Broeck, Gerrans, Bruseghin, Kirchen, Voigt en Clement. Efimkin, Kangert en Terpstra rijden er naar toe.
Dat zou ook kunnen. Het was nogal warrig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:48 schreef Denewar het volgende:
[..]
volgens mij rijden die drie ervoor
Sorry, had niet op datum gekeken....quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Was gisteren al bekend, vriend. Laat het dopingnieuws maar voor het dopingtopic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |