Klopt. Vaak spectaculair en in ieder geval vaak enorm harde klappen. En de cheerleaders natuurlijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:43 schreef Tim86 het volgende:
beachvolley is wel leuk om naar te kijken
Denk dat er voor het wielrennen wel wat bij gaan komen. Ik ga nu maar pitten..sta over paar uur wel weer op. Tot straksquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Het lijkt er op dat wij hier de echte Olympische die-hards zijn, het is maar goed dat ik vooraf al 3 uurtjes heb geslapen, anders lag ik nu al te maffen voor de laptop.
Ik ook hoor. Ben van 0.00 tot 3.00 uur gaan slapen, anders trek ik dit echt niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Het lijkt er op dat wij hier de echte Olympische die-hards zijn, het is maar goed dat ik vooraf al 3 uurtjes heb geslapen, anders lag ik nu al te maffen voor de laptop.
Oh ik heb helemaal niet geslapenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:51 schreef Asskicker14 het volgende:
yeuyquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:52 schreef Asskicker14 het volgende:
En NEDERLAND (Nummerdor/Schuil) heeft gewonnen van Zwitserland bij de beachvolleybal![]()
![]()
Pit zequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk dat er voor het wielrennen wel wat bij gaan komen. Ik ga nu maar pitten..sta over paar uur wel weer op. Tot straks
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:54 schreef Ciolekfan het volgende:
Oeps, te weinig geslapen goed anderhalf uurtje maar. Voel het echt, ga straks om 6.00 uur nog 2 uurtjes tukken.
waar?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:57 schreef TheArt het volgende:
Tankink zit daar gewoon midden in de nacht
oh tyfusquote:
Jep en hij heeft hier naartoe gepiekt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 05:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Doet Gesink mee bij het wielrennen?
Netjes van hemquote:
Toch een mooie compensatie voor het ontbreken van Thomas Dekker. Gesink heeft evenveel potentie als Dekker.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 05:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep en hij heeft hier naartoe gepiekt.
Bedoel je een mini-'tour' of een mini-Tour?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 05:04 schreef Ricard0j het volgende:
Het was eigenlijk iets mooiers als je soort mini-tour had met Olympische spelen. Zou wel duidelijkere indruk geven over wie het beste is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |