Ja das heel eng man die ghost stories daar, heb je weleens die gezien met mister gordy, heb toen (jaren geleden weliswaar) echt niet kunnen slapenquote:
Ja niet nu lul, jaren geleden zeg ik tochquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:35 schreef DeHangui het volgende:
Eh, ludolfs is der op?
Sorryquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja niet nu lul, jaren geleden zeg ik toch
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:42 schreef Queen_Bee het volgende:
Geef hem een paracetamol en stop hem lekker onder de wol in je hol![]()
horror zonequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:38 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Sorry![]()
Wist niet dat je boos werd. Je had ook altijd van die enge verhalen op.. weet niet meer. Was altijd met tieners
Kan je je OP niet verfilmen zegma, kan je euros verdienen voor schoonmaker die de kots opruimtquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
horror zoneheb ik alleen zelf niet want kost extra, mn opa heeft t, das trouwens een andere die niet dood is
Maakt niet uit, alles draait om de centenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:45 schreef delano.888 het volgende:
psssst, stiekem is dit het nachtbagger topic
quote:
Half vier, maar het zij je vergeven, de gedachte is hetzelfde.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:32 schreef delano.888 het volgende:
*het is half 3 en je wil wat...*
en stiekem zag ik het topic Zieke geest en dacht dit, dus vandaar
Het is nu half 5 trouwensquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:23 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Half vier, maar het zij je vergeven, de gedachte is hetzelfde.
En ik had om 2 uur willen gaan slapenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:28 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Fail @ mijzelf. Waarom gaat die tijd ook zo snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |