Nee.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:22 schreef beverton het volgende:
mag de fokmeet van vanavond in mijn uber leerzame topic plaatsvinden?
PM me maar met het idee, zien we het dan wel.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:15 schreef Bullshitonline het volgende:
Eventjes geleden heb ik een topic geopend 'Gooi het in de groep', een forumspel dat op enkele andere fora goed loopt. Vrijwel meteen is er een slotje op gekomen. Vind ik niet erg, zal wel een reden voor zijn. Het enige waar ik het niet mee eens ben, is het feit dat ik er geen enkele verklaring voor heb gekregen.
Wat als ik een volgende topic open waarmee hetzelfde gebeurd. Verklaar u nader en ik zal deze fout niet meer maken. Verklaar u niet nader en u kunt een topic verwachten met eenzelfde 'bagger'. Dus... kundegij mij even verklaren waarom dat topic niet in onzin voor je leven past ?
Bij voorbaat dank.
Daarom zijn belgen zo aardig, ze zeggen altijd uquote:Op zaterdag 6 september 2008 15:18 schreef Nosh het volgende:
'u'.
Geen SC.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:25 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Daarom zijn belgen zo aardig, ze zeggen altijd u
Het kan prima in Mens erger je niet lijkt me?quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:15 schreef Bullshitonline het volgende:
Eventjes geleden heb ik een topic geopend 'Gooi het in de groep', een forumspel dat op enkele andere fora goed loopt. Vrijwel meteen is er een slotje op gekomen. Vind ik niet erg, zal wel een reden voor zijn. Het enige waar ik het niet mee eens ben, is het feit dat ik er geen enkele verklaring voor heb gekregen.
Wat als ik een volgende topic open waarmee hetzelfde gebeurd. Verklaar u nader en ik zal deze fout niet meer maken. Verklaar u niet nader en u kunt een topic verwachten met eenzelfde 'bagger'. Dus... kundegij mij even verklaren waarom dat topic niet in onzin voor je leven past ?
Bij voorbaat dank.
PWND WIE UNNE NOOB!quote:Op maandag 8 september 2008 12:55 schreef guitarist.nl het volgende:
Wil ik net goedemiddag posten in het goedemorgen topic gooit c. 'm op slot!
Dries Roelvinkquote:Op maandag 8 september 2008 12:57 schreef santax het volgende:
Eej is viswijfje eigenlijk gebanned ofzo? Ik heb gemist wie d'r man is geworden
het is dat ik vandaag ga trouwen, anders had ik een ban voor je aangevraagdquote:Op woensdag 10 september 2008 07:45 schreef appelsjap het volgende:
murp, murp, murp, jeweetzelf toch ook dat heel fok wil weten dat ik weer wakker ben!
Succes Murpquote:Op woensdag 10 september 2008 07:46 schreef murp het volgende:
[..]
het is dat ik vandaag ga trouwen, anders had ik een ban voor je aangevraagd
Een linkje en een hihi.quote:Op woensdag 10 september 2008 03:17 schreef Loedertje het volgende:
De blije doos :D
Waarom is die dicht?
Als Theo Maassen of Hans Teeuwen het zou zeggen is het wel humor.
Vertel.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
cerror, ik heb een probleem
Ik weet niks meer om over te baggerenquote:
Hak het erafquote:Op woensdag 10 september 2008 15:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Deo ik heb een probleem wat heel erg zeikt
Welke precies?quote:Op woensdag 10 september 2008 16:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom is m'n topic dicht Cerror ?
quote:
Heb jij z'n postduifadres ?quote:Op woensdag 10 september 2008 16:12 schreef Snakey het volgende:
Ik ben bang dat je Bupa even moet bellen Dribbel_
we zijn trots op jequote:Op woensdag 10 september 2008 20:58 schreef beverton het volgende:
ik heb mijn bijdrage geleverd aan dat bagger topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |