quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:46 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Naast Azerbaijdzjan en Armenië.
We zitten al 3 uur met z'n 4en, en je vergeet EXPRES mijquote:
Ja deze week verveel ik me echt de kankertyfus. morgenavond maar eens kijken of er iets te doen is.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
We vormen een groepje van 5, de afgelopen dagen![]()
Ben net terug van een of ander dorpsfeest in de buurt, het was eens te meer niks aan![]()
Morgen Dieka weer eens uitproberen
Zo'n leuke post overtref ik nooitquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:49 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja deze week verveel ik me echt de kankertyfus. morgenavond maar eens kijken of er iets te doen is.
Hier kan je al je grapjes over die oorlog in Georgie plaatsen.
1136 heeft tot nu toe de leukste met: "Als je uit Georgie komt, ben je voor Arveladze, KANKERLUL!"
deze haalde het al bijna voor mijquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zo'n leuke post overtref ik nooit
Gefeliciteerd, je bent de nieuwe #1 !quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
pwnquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:49 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
We zitten al 3 uur met z'n 4en, en je vergeet EXPRES mij
Yes, dit ga ik winnenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:51 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent de nieuwe #1 !
Tof. Bedankt voor je uitleg..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:46 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Naast Azerbaijdzjan en Armenië.
Tussen Rusland en Turkijequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tof. Bedankt voor je uitleg..
ikook, alsikde 20.000 haalquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:52 schreef behangplakker het volgende:
Ik hoop ook ooit de eer van een fantopic te krijgen btw
Maak een grap over een neger en je bent al een heel eindquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En GT, uiteraardquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:49 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
We zitten al 3 uur met z'n 4en, en je vergeet EXPRES mij
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:52 schreef behangplakker het volgende:
Ik hoop ook ooit de eer van een fantopic te krijgen btw
Tegen Ruslandquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tof. Bedankt voor je uitleg..
dan faal je voor het levenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:55 schreef BigKahuna het volgende:
Enige Georgia dat ik ken is:
[ afbeelding ]
whahahaquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:55 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Maak een grap over een neger en je bent al een heel eind
quote:
Hoe haal je een neger uit de boom?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:55 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Maak een grap over een neger en je bent al een heel eind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
eh?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:57 schreef Paaskonijn het volgende:
klok
Ah, even in het daglicht gesteld worden is ook niet misquote:
ZOMFG WAT NUquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:59 schreef Paaskonijn het volgende:
NEEEE ik ruik rook van de warme laptop op mijn bed![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoe haal je een neger uit de boom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
><(({°>
Pas maar op..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:59 schreef Paaskonijn het volgende:
NEEEE ik ruik rook van de warme laptop op mijn bed![]()
Hopelijk stromen er nog meer moppen mijn hoofd in, ik had altijd een stel hele creatievequote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pas maar op..
Mijn laptop doet de hele tijd van : Swoooshhhhhhhhjjjjj
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoe haal je een neger uit de boom?ik dacht laat een banaan zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Wat zeg je dan als je 's nachts in het donker je tv ziet zweven?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
IK WEET HET NIET!!quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh en, en, en misschien kom jij dan wel op tv omdat jij dat als helderziende allemaal voorspelt hebt enzoquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:05 schreef BigKahuna het volgende:
Weet je wat wel grappig zou zijn!!!
Dat Georgie zo gaat smeken om hulp van de VS en dat Bush dan zo zegt van FUCK IT ik ben straks toch geen president meer en dat ie vriendjes maakt met die nieuwe baas van rusland medvedvedvev ofzoEn dat ze dan met het leger van de VS en Rusland samen Georgie gaan afmaken
![]()
![]()
En dat dan live op tv als big brother ofzo
![]()
!!!!!1111111111111
Joaahah hah dat zou wel tof zijn !!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh en, en, en misschien kom jij dan wel op tv omdat jij dat als helderziende allemaal voorspelt hebt enzoDan word jij vet rijk en dan heb je een adviseur nodig, en dat wil ik wel voor je zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe noem je een kruising tussen een negert en een arend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
Hee, dat zijn allemaal van die kruistochtentekens in de hoekenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:08 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Joaahah hah dat zou wel tof zijn !!
Btw ik ben voor Rusland want Georgie heeft wel een kankerlelijke vlag
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:09 schreef GasTurbine het volgende:
Hoe noem je een kruising tussen een negert en een octopus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe noem je een kruising tussen een negert en een arend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |