quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:26 schreef De_Ananas het volgende:
Benieuwd naar morgen, hoe het verder gaat
Moet alleen wel werken en nu mijn schoonheidsslaapje
Ik ook niet, heb liever Lauren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:28 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vind die oorlog eigenlijk maar niks
Jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:29 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb liever Lauren.
Als je uit China komt ben je voor Wang Pong Chao Li Jong Ping Tjie Lang Wang Pang Jeng Li Jang, KANKERLUL!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:30 schreef GasTurbine het volgende:
China steelt onze wereldleiders straks en voegt zich bij Rusland, om ons straks te dwingen allemaal in chipfabriekjes te wonen in Sichuan of Kyrgyziė.
WTF ik rol hier van de bank afquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:23 schreef elfzesendertig het volgende:
Georgiė heeft Rusland dik genoemd. Dat kon Rusland niet hebben, dus toen heeft Rusland Georgiė een dwerg genoemd. Toen heeft Rusland Georgiė ook nog eens gestompt en nu is Georgiė erg boos.
Post ff in dat rijsttopic dan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:35 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik ga plat. Toedels.
Fail.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee man, daar ben ik te laf voor![]()
Ik zag hetquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:36 schreef GasTurbine het volgende:
Bij de opening van de OS ging ik trouwens elke keer stuk om die chinese presentator die de namen van de landen zei.
1e stem (origineel ofzo?): Guatamala
2e stem: (engels?): Gueetemelah
3e stem (chinees): Guuwaatamaalaahaa.
Moeilijk uit te leggen_!
De strekking is wel duidelijkquote:
iddquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De strekking is wel duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |