Oh, als dat amandelvormig is dan heb ik dat niet. Mijn ogen zijn 'groter' en wat ronder.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:38 schreef celebsweeper het volgende:
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
deze zijn van een vriendin die zegt dat ze ze ook heeft amandalvormig dan
ook een twijfelgeval dan
wetenschap zegt dat ik je wilquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:20 schreef Californium het volgende:
Bruin haar en blauwe ogen
Kleine kuiltjes als ik lach
Een heeeeeeeel klein spleetje tussen mijn tanden
sproeten wat wel beter zichtbaar is in de zomer![]()
En geen idee of ik amandelvormige ogen heben heb geen lange wimpers, maar wel langer dan de meeste mensen
Geen moedervlek, maar eerlijk gezegd vind ik dat dan ook heel lelijk
Ja hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:06 schreef HetWeerVanVandaag het volgende:
Geen van allen....Iemand die medelijden met mij wil hebben...?
ikkkkkkk heb een faaaaavoriet en dat is aaaaquavite. haha!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:22 schreef Forevah het volgende:
Ik ben best een mooie vent, al zeg ik het zelf.
Bij mij heeft de tandarts een spleetje tussen m'n voortanden gemaakt nadat ik klaar was met beugelenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:20 schreef phileine_ het volgende:
[..]
3. Spleetje tussen de tanden
had ik. toen kreeg ik een beugel.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:50 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
2
6, niet zo'n vieze 'mole' met haren en shit, maar gewoon een bruine 'normale' moedervlek.
7, alleen niet zoveel als op dat plaatje.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:50 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
2
6
7, alleen niet zoveel als op dat plaatje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |