En bij David Letterman, is het daar ook storend?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:08 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Maar vind een spleetje tussen de tanden ook niet mooi. Sommige vinden het schattig, maar ik vind het storend![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:56 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
En bij David Letterman, is het daar ook storend?
Bij Madonna valt het wel meer op.
Hoe kan een lui oog nu een schoonheid zijn, je kunt het niet eens zien...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:09 schreef Leanne het volgende:
een lui oog is toch ook een schoonheid? Bijv. Lenny Kravitz![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij/zij een loenzend oog bedoelt. Maar dan wel naar binnen, niet naar buiten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:03 schreef starla het volgende:
[..]
Hoe kan een lui oog nu een schoonheid zijn, je kunt het niet eens zien...![]()
Net zo min bijziendheid een schoonheid kan zijn.
Google dan zelf evenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:27 schreef Smirre het volgende:Een spleetje tussen de tanden één van de zeven schoonheden? Nog nooit van gehoord/gelezen? Bron?
Donker haar en lichte ogen vind ik overigens wel erg mooi. Maarja, ik heb slechts 1 kuiltje in mijn wang.
Vroegah kreeg je daar een beugel voorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:27 schreef Smirre het volgende:Een spleetje tussen de tanden één van de zeven schoonheden? Nog nooit van gehoord/gelezen? Bron?
Donker haar en lichte ogen vind ik overigens wel erg mooi. Maarja, ik heb slechts 1 kuiltje in mijn wang.
?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:23 schreef rbx_axe het volgende:
ik hou van die kuiltjes =D
zo schattig me vriendin heeft ze ook maar vind ze egt niet mooi
snap ik niet hoor=P
hij houdt van kuiltjes. Zn vriendin heeft ook kuiltjes. Zn vriendin vindt ze niet zo mooi. Dat begrijpt hij niet.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |