Bij mij hetzelfde, maar dan in m'n rechterwangquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:02 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb een halve schoonheid.
Ik heb, als ik lach een kuiltje in mijn linkerwang.![]()
Enmeisjes met kuiltjes in hun wangen
Shitquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:03 schreef Seam het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom dat de zeven schoonheden zijn, want ik vind er meestal geen enkele mooi
Alleen krullende wimpers en sproeten kunnen mooi zijn, maar niet te overdrevenquote:
Fieuwquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:26 schreef Seam het volgende:
[..]
Alleen krullende wimpers en sproeten kunnen mooi zijn, maar niet te overdreven![]()
Trouwens, donker haar en lichte ogen vind ik wel mooi, alleen andersom niet
Eigenlijk valt mijn wansmaak naar de 7 schoonheden dus nogal mee
Ben je nu nog in de safezone danquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:08 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je beter haar in de OP doen
Trouwens dat fake blond is zo lelijk van Britney
Maar vind een spleetje tussen de tanden ook niet mooi. Sommige vinden het schattig, maar ik vind het storend![]()
Moedervlek vind ik ook niet mooi
En bij David Letterman, is het daar ook storend?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:08 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Maar vind een spleetje tussen de tanden ook niet mooi. Sommige vinden het schattig, maar ik vind het storend![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:56 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
En bij David Letterman, is het daar ook storend?
Bij Madonna valt het wel meer op.
Hoe kan een lui oog nu een schoonheid zijn, je kunt het niet eens zien...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:09 schreef Leanne het volgende:
een lui oog is toch ook een schoonheid? Bijv. Lenny Kravitz![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij/zij een loenzend oog bedoelt. Maar dan wel naar binnen, niet naar buiten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:03 schreef starla het volgende:
[..]
Hoe kan een lui oog nu een schoonheid zijn, je kunt het niet eens zien...![]()
Net zo min bijziendheid een schoonheid kan zijn.
Google dan zelf evenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:27 schreef Smirre het volgende:Een spleetje tussen de tanden één van de zeven schoonheden? Nog nooit van gehoord/gelezen? Bron?
Donker haar en lichte ogen vind ik overigens wel erg mooi. Maarja, ik heb slechts 1 kuiltje in mijn wang.
Vroegah kreeg je daar een beugel voorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:27 schreef Smirre het volgende:Een spleetje tussen de tanden één van de zeven schoonheden? Nog nooit van gehoord/gelezen? Bron?
Donker haar en lichte ogen vind ik overigens wel erg mooi. Maarja, ik heb slechts 1 kuiltje in mijn wang.
?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:23 schreef rbx_axe het volgende:
ik hou van die kuiltjes =D
zo schattig me vriendin heeft ze ook maar vind ze egt niet mooi
snap ik niet hoor=P
hij houdt van kuiltjes. Zn vriendin heeft ook kuiltjes. Zn vriendin vindt ze niet zo mooi. Dat begrijpt hij niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop