Misschien moet ik hiervoor in TRU zijn maar tegelijkertijd heb ik gewoon in jouw topic gepost! *kippenvel*quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:56 schreef tong80 het volgende:
Ik heb een kuiltje in mijn balzak
Grijs schaamhaar en een paarse eikel
Krullend borsthaar met puisten
Omhoog groeiende wenkbrauwen
Heb min zes maar daar zie je niks van
Een wrat onder mijn lip
Ze noemden me sproet vroeger
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:56 schreef tong80 het volgende:
Ik heb een kuiltje in mijn balzak
Grijs schaamhaar en een paarse eikel
Krullend borsthaar met puisten
Omhoog groeiende wenkbrauwen
Heb min zes maar daar zie je niks van
Een wrat onder mijn lip
Ze noemden me sproet vroeger
Het lijkt me lastig om tegelijkertijd donker haar en blauwe ogen te hebben, samen met licht haar en bruine ogenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:55 schreef SoupNazi het volgende:
Heb je ook een pic met een combinatie van de zeven?
edit: sorry ik dacht dat dat Tong wasquote:
Ja die amandelvormige ogen vind ik moeilijk te beoordelen of ik ze heb. Ik heb wel grote onschuldige blauwe ogenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:57 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik vind sproeten wel mooimaar ik heb er geen. Wel moedervlekjes maar geen boven mijn lip.
Eigenlijk heb ik alleen lange wimpers, en volgens een vriendin heb ik amandelvormige ogen maar volgens mij niet
Er zijn mensen met een bruin oog en een blauw oogquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:58 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Het lijkt me lastig om tegelijkertijd donker haar en blauwe ogen te hebben, samen met licht haar en bruine ogenmaar ik kan eens zoeken naar een tiepje met 6 van de 7.
Oh ja en met low- en highlights in de haren...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:02 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Er zijn mensen met een bruin oog en een blauw oog
Oh ja! Dus die oog/haar-combi hoort dus gewoon onder 1 kopje. Ik zal de OP aanpassen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:05 schreef Anniie het volgende:
Nummer 2, en dat was het.
Volgens wikipedia is er nog een extra trouwens http://nl.wikipedia.org/wiki/Zeven_schoonheden
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:06 schreef HetWeerVanVandaag het volgende:
Geen van allen....Iemand die medelijden met mij wil hebben...?
Nee, want er zijn veel variaties op de zeven schoonheden dus als je naar al die verschillende lijstjes kijkt zal er vast wel ergens wat tussen staan wat je wel hebt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:06 schreef HetWeerVanVandaag het volgende:
Geen van allen....Iemand die medelijden met mij wil hebben...?
Zeg ik altijd tegen een lekker wijf die ik heb geneukt en slecht in bed is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:08 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Je hebt vast een heel mooi karakter!!!
En dan zeggen ze tegen jou dat ze je toch meer zien als een broer?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeg ik altijd tegen een lekker wijf die ik heb geneukt en slecht in bed is.
Dat ze een mooi karakter heeft
Hmm....nee niet echt..... zelfs dat is mij niet gegund gegund...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:08 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Je hebt vast een heel mooi karakter!!!
Ja ik vond je vandaag wat buiig en flitsend/donderend trouwensquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:13 schreef HetWeerVanVandaag het volgende:
[..]
Hmm....nee niet echt..... zelfs dat is mij niet gegund gegund...![]()
Maar die poging om mij op te vrolijken is erug liev!
Dat zijn er 4, wie biedt er meer?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:14 schreef DOKTERcu het volgende:
1237
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:12 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
En dan zeggen ze tegen jou dat ze je toch meer zien als een broer?
Met het verkeerde been uit bed gestapt, maar hoe dan ook....ik zal morgen speciaal voor jou gaan schijnenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:14 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ja ik vond je vandaag wat buiig en flitsend/donderend trouwens
grapjas,quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeg ik altijd tegen een lekker wijf die ik heb geneukt en slecht in bed is.
Dat ze een mooi karakter heeft
het is hier niet het 'promoot je subforum' topicquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:48 schreef OldJeller het volgende:
Doe mij maar een paar schöne vrouwenbillen in plaats van een spleetje tussen de tanden, een moedervlek boven d'r lip, sproeten of dergelijke 'schoonheden'.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
het is hier niet het 'promoot je subforum' topic
Dat heb ik alleen als ik iemand bef.quote:
En Paris Hilton dan ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:09 schreef Leanne het volgende:
een lui oog is toch ook een schoonheid? Bijv. Lenny Kravitz![]()
[ afbeelding ]
Same here.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 09:57 schreef Nantes het volgende:
Nummer 2 en 4.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:43 schreef mijndochters het volgende:
lange wimpers
verder voldoe ik geenzinds aan ideale man![]()
of tellen groene ogen ook?![]()
tot zover mijn kutpost
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen als ik iemand bef.
En dat is een schoonheid?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een lichte afwijking aan een oogspier (hypertropie) gelukkig niet te zien alleen bij vermoeidheid.
Echt wel aangezien het ontzichtbaar is!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |