olympisch stadion amsterdamquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:51 schreef twi het volgende:
De meeste accomodaties zijn er inderdaad al. Amsterdam heeft een voetbalstadion, een...euh....ja, dan houdt 't eigenlijk wel op. Of wil je ze in het Olympisch laten ploegen?
Roeien op de bosbaanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:51 schreef twi het volgende:
De meeste accomodaties zijn er inderdaad al. Amsterdam heeft een voetbalstadion, een...euh....ja, dan houdt 't eigenlijk wel op. Of wil je ze in het Olympisch laten ploegen?
Amsterdam heeft de spelen al eerder gedaan, en het is gebruikelijk om voor de spelen de faciliteiten te bouwen, dat deed men in Sydney, Griekenland en nu ook weer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:53 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, dan kun je de Spelen beter in Roemenie gaan organiseren.
Dan mogen ze die weer gaan verbreden! Oh ja, dat mag niet, want dan moeten er een paar bomen worden gekapt....quote:
Natuurlijk, maar ik zie de Nederlandse overheid niet honderden miljoenen stoppen in faciliteiten op 1 locatie. Zeker niet gezien onze sportcultuur veelal op teamsporten is gebaseerd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:56 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Amsterdam heeft de spelen al eerder gedaan, en het is gebruikelijk om voor de spelen de faciliteiten te bouwen, dat deed men in Sydney, Griekenland en nu ook weer.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:51 schreef Strani het volgende:
Heb je gezien hoe ze in Nederland met vuurwerk omgaan..dat worden drie vuurpijlen en een rotje voor de hele show..en als de vlam binnenkomt zullen er zestien brandweermannen naast rennen.
Wat bedoel je met ruimtequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:05 schreef Zwansen het volgende:
Amsterdam is hier veel te klein voor. Te weinig ruimte.
Als ik zie hoe China het aanpakt is dat een laffe kutmanier welke ze nooit hebben moeten toestaan. Olympische spelen organiseren in een stad met smog gevuld waar men als maatregel mensen verbiedt auto te rijden en afhankelijk is van het stilleggen an fabrieken. Enkele sporten op een bijna andere uithoek van het continent moeten plaatsen, om nog maar niet te spreken van de manier waarop veel accomodaties tot stand moesten worden gebracht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:02 schreef ItaloDancer het volgende:
Tja, ik vond het eerst wel een goed idee, maar als ik nu kijk naar hoe China het heeft aangepakt... tja... wij zijn maar "met weinig" he en alles moet verantwoord worden (vooral dat). Maar goed, 2028 is nog erg ver weg en wie weet wat er nog allemaal kan gebeuren, maar een echt reële kans dicht ik Amsterdam op dit moment toch zeker niet toe...
Weet je wel hoe f*cking groot Amsterdam is?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:05 schreef Zwansen het volgende:
Amsterdam is hier veel te klein voor. Te weinig ruimte.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:12 schreef Rosbief het volgende:
Weet je wel hoe f*cking groot Amsterdam is?
We hoeven de paardenwedstrijden iig niet in Hong Kong te houdenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:13 schreef Leatherface het volgende:
Ambities hebben is mooi.
Het zou erg goed mogelijk kunnen zijn als we het verspreid over meerdere steden mogen houden.
Nieuw stadion, faciliteiten voor zwemmers, turners, basketballers, etc. etc. Olympisch dorp voor 15 duizend sporters.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met ruimte
Wat voor ruimte heb je nodig ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |