Dan wil ik niet weten hoe jij doet zoenen!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:45 schreef Salah-al-Din het volgende:
Okee,
Pijpen is geen sex maar meer een vorm van zoenen....
Geldt anale penetratie eigenlijk als sex?
Ik vind het twijfelachtig....
Hard en zuigendquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:03 schreef mrfool het volgende:
Dan wil ik niet weten hoe jij doet zoenen!
Het is alleen seks als er kinderen van komen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:12 schreef MouzurX het volgende:
We gaan het lijstje even af:
Orale seks
Vaginale seks
Anale seks
...
Hey daar hebben we hem: anale seks, nou ik denk dat anaal dan niet onder seks valt hoor, net als pijpen niet onder (orale) seks valt.
Ja, maar sex kan toch ook een verzamelnaam zijn voor al die dingen? Met daarin die verschillende categorieen? En dan valt anaal toch wel onder de verzamelnaam?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:12 schreef MouzurX het volgende:
We gaan het lijstje even af:
Orale seks
Vaginale seks
Anale seks
...
Hey daar hebben we hem: anale seks, nou ik denk dat anaal dan niet onder seks valt hoor, net als pijpen niet onder (orale) seks valt.
Anaal als verzamelnaam? Als uitgang voor je grote boodschap en als iemandquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:17 schreef Anniie het volgende:
[..]
Ja, maar sex kan toch ook een verzamelnaam zijn voor al die dingen? Met daarin die verschillende categorieen? En dan valt anaal toch wel onder de verzamelnaam?
orale seks vaginale seks anale seks is allemaal onder de noemer "seks"quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:17 schreef Anniie het volgende:
[..]
Ja, maar sex kan toch ook een verzamelnaam zijn voor al die dingen? Met daarin die verschillende categorieen? En dan valt anaal toch wel onder de verzamelnaam?
Als je problemen hebt om het in het juiste licht te zien, draai het dan eens om.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:45 schreef Salah-al-Din het volgende:
Okee,
Dan is het simpel. Ben je de ontvangende partij dan is het wel sex en ben je de penetrant dan is het geen sex want Allah duldt geen mensen die genoegen scheppen in iemand anders zijn achteruitgang.quote:
Keivet, zolang ik dus met condoom neuk of mn vriendin de pil slikt blijf ik maagd, lekker manquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:16 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Het is alleen seks als er kinderen van komen.
En, ben je er al uit?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:45 schreef Salah-al-Din het volgende:
Okee,
Ja, dat is SM.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:27 schreef teknomist het volgende:
Oogkaspenetratie... is dat ook seks?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |