abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60664586
Mijn vriendin woont een aantal duizend kilometer verderop en we zijn een jaar samen. Ik ben nu even terug in nederland voor vakantie maar ga over 3 weken weer terug naar haar. We hebben echt een supergoede relatie.

Oke nu hadden we het een gesprek op msn. Ze zegt dat ze een berichtje las van een oude vriend van de middelbare school (die ze al jaren niet gesproken heeft), gestuurd op Facebook naar zo'n 20 mensen met de vraag dat hij voor 2 dagen iets moest doen in de stad waar mijn vriendin zit voor werk en of iemand een slaapplek had.

Mijn vriendin dacht, onder het mom van gastvrijheid dat ze hem misschien wel eens kon uitnodigen en hem 2 nachten een slaapplek te bieden (op de andere kamer natuurlijk ) in ons huis.

Ze vroeg dus aan mij of ik dat goedkeurde of niet, alvorens ze hem zou uitnodigen.

Maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt dat dit kan doorgaan. Ik vertrouw mijn vriendin wel maar jongens niet. Alle jongens die geen vriendin hebben en alleen met een goed uitziende meid in de woonkamer zit denkt misschien toch wel effe aan wat andere dingen.

In die situatie wil ik haar gewoon niet terrecht laten komen. Dus ik heb gezegd dat ze hem niet 'mag' uitnodigen.
Ze zegt dat ze het wel begrijpt en er andersom ook goed over na zou moeten denken maar dat het toch wel vreemd is dat we elkaars leven zo controleren.

Wat zeggen jullie over zo'n kwestie?
pi_60664639
Veel vertrouwen maar oke tis jullie relatie
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 19:32:24 #3
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_60664646
Zou je lakens maar verschonen als je thuis komt.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 19:32:38 #4
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60664652
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:30 schreef RobRobert het volgende:
Ik vertrouw mijn vriendin wel maar jongens niet.
It takes two to tango. Dus tenzij je in het heerschap een verkrachter ziet, vertrouw je (onbewust?) je vriendin dus ook niet. Ook al wil je het misschien niet toegeven.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_60664661
Niet doen, die kerel vreet je kasten leeg, slaapt in JOUW huis, met JOUW vriendin!!!!

En als je niet oppast, zit hij inderdaad met zijn poten aan JOUW vriendin!!
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
pi_60664694
Elke man zou dat niet fijn vinden..
Als je dr echt vertrouwt moet het wel kunnen
pi_60664731
Zou het ook niet accepteren. Misschien bezitterig maar ze dealed er maar mee.
pi_60664742
Tsja, opzich mag zij het wel zelf bepalden vind ik maar ik kan me voorstellen dat je je er ongemakkelijk bij voelt.
Het ligt ook aan jou , of je genoeg vertrouwen in haar hebt.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 19:36:07 #9
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_60664743
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:34 schreef Bombshell het volgende:
Elke man zou dat niet fijn vinden..
Als je dr echt vertrouwt moet het wel kunnen
Dat dus.
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 19:41:46 #10
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_60664896
Iets over de kat niet op het spek binden.
pi_60664928
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:32 schreef Marble het volgende:

[..]

It takes two to tango. Dus tenzij je in het heerschap een verkrachter ziet, vertrouw je (onbewust?) je vriendin dus ook niet. Ook al wil je het misschien niet toegeven.
Ignorance sparks religion. Religion sparks ignorance.
pi_60664974
God zeg, jij hebt effe een vertrouwen in je vriendin! En inderdaad, élke jongen wil haar meteen neuken.
pi_60664977
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:32 schreef Marble het volgende:

[..]

Dat dus.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 19:44:38 #14
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_60664983
Bwhehe kansloze snuiter .

Je vertrouwt je vriendin toch wel gewoon? Vrienden van mijn vriendin blijven wel vaker bij haar in huis slapen, en andersom heb ik hier ook vriendinnen van mij te logeren gehad. Beetje erg sneu dat er zo mee om moet gaan.
pi_60665048
Tja, je kunt nog je vriendin vertrouwen maar het alsnog niet leuk vinden! Ook ik zou het niet leuk vinden denk ik, en ik vertrouw haar wel!
Wat je in mijn ogen het beste kunt doen is zeggen dat de keus bij haar ligt omdat jij haar wel wil vertrouwen, maar dat jij het liever niet hebt omdat je haar wilt behouden voor de eventuele gevolgen.. Dan is de keus aan haar, maar weet ze wel dat jij het absoluut niet leuk vindt.
pi_60665065
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:44 schreef Slarioux het volgende:
Bwhehe kansloze snuiter .

Je vertrouwt je vriendin toch wel gewoon? Vrienden van mijn vriendin blijven wel vaker bij haar in huis slapen, en andersom heb ik hier ook vriendinnen van mij te logeren gehad. Beetje erg sneu dat er zo mee om moet gaan.
Euhm, het is een jongen die zijn vriendin al flinkwat jaren niet meer gezien heeft? Zij kent hem alleen van de middelbare school. Dat is dus een redelijk onbekend persoon dus
pi_60665066
Naja ik vertrouw haar inderdaad wel maar er wordt dan toch een lastige situatie gecreerd.
Sterker nog, als er UN situatie is dat ze vreemdgaat dan is het zo eentje...

En ja, het zou allemaal zonder problemen moeten kunnen verlopen. Ze heeft die jongen al lang niet gesproken en hij vraagt het ook niet aan haar maar aan een hele groep mensen. Ze heeft zelf absoluut geen bijbedoelingen en toen ik in het begin aangaf dat het me niet lekker zou zitten zei ze direct 'oh dan doe ik het niet'.

Maar goed ik wil egwoon niet dat er een vreemde kerel in mijn huis zit met mijn vriendin in dezelfde kamer voor 2 avonden...

Ik heb haar uitgelegd hoe kerels in elkaar zitten wat sex betreft en ze begrijpt mijn beslissing wel.
Toch beinvloed ik haar leven nu en ben ik de reden dat het niet doorgaat. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen dat dus ook als negatief zien.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 19:49:19 #18
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_60665111
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:47 schreef OmegAero het volgende:

[..]

Euhm, het is een jongen die zijn vriendin al flinkwat jaren niet meer gezien heeft? Zij kent hem alleen van de middelbare school. Dat is dus een redelijk onbekend persoon dus
Euhm, dan nog? Des te meer reden om haar te vertrouwen. Ik ga er ten eerste wel vanuit dat als ze hem niet goed kent, hij niet zomaar op haar zal proberen te klimmen. En andersom ook niet .
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 19:49:58 #19
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_60665130
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:47 schreef RobRobert het volgende:
Naja ik vertrouw haar inderdaad wel maar er wordt dan toch een lastige situatie gecreerd.

En ja, het zou allemaal zonder problemen moeten kunnen verlopen. Ze heeft die jongen al lang niet gesproken en hij vraagt het ook niet aan haar maar aan een hele groep mensen. Ze heeft zelf absoluut geen bijbedoelingen en toen ik in het begin aangaf dat het me niet lekker zou zitten zei ze direct 'oh dan doe ik het niet'.

Maar goed ik wil egwoon niet dat er een vreemde kerel in mijn huis zit met mijn vriendin in dezelfde kamer voor 2 avonden...

Ik heb haar uitgelegd hoe kerels in elkaar zitten wat sex betreft en ze begrijpt mijn beslissing wel.
Toch beinvloed ik haar leven nu en ben ik de reden dat het niet doorgaat. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen dat dus ook als negatief zien.
Eh, jij zit zo misschien in elkaar. Ik niet.
pi_60665212
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:49 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Euhm, dan nog? Des te meer reden om haar te vertrouwen. Ik ga er ten eerste wel vanuit dat als ze hem niet goed kent, hij niet zomaar op haar zal proberen te klimmen. En andersom ook niet .
Toch zijn er genoeg jongens die zo een situatie wel proberen uit te buiten lijkt mij. Die meid is dan in een zwakkere positie en kan er in feite niets meer tegen doen .. Dan kan d'r vriend haar nu nog afraden om dit te doen om haar te beschermen ..
pi_60665220
quote:

Ik heb haar uitgelegd hoe kerels in elkaar zitten wat sex betreft
Oh, dè kerel! Jaaaaah....
  Licht Ontvlambaar vrijdag 8 augustus 2008 @ 19:54:27 #22
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_60665245
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:44 schreef Toeps het volgende:
God zeg, jij hebt effe een vertrouwen in je vriendin! En inderdaad, élke jongen wil haar meteen neuken.
Dit dus...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 19:54:29 #23
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_60665246
Je bent een jaloerse klootzak.

Mag ze wel buitenshuis zonder sluier, of dat ook niet?
Mannen zijn immers zo. Die zien een stukje haar, of een blote schouder. En je weet wat er dan gebeurt he? Dan willen ze neuken. Keihard hun pik in jouw vriendin rammen. Ja en jouw vriendin, die kan dat niet weerstaan. Immers, in die tijd met jou heeft ze het afgeleerd om een eigen mening te hebben. Je moet die vuile slet eigenlijk aan de ketting leggen in een kelder, vind ik. Het leven is oppassen geblazen.
ik heb ook altijd pech.. :'(
pi_60665257
quote:

Terugvindpimp.

Tevens doet terrecht pijn aan mijn ogen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2008 19:55:57 ]
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 19:55:54 #25
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_60665273
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:53 schreef OmegAero het volgende:

[..]

Toch zijn er genoeg jongens die zo een situatie wel proberen uit te buiten lijkt mij. Die meid is dan in een zwakkere positie en kan er in feite niets meer tegen doen .. Dan kan d'r vriend haar nu nog afraden om dit te doen om haar te beschermen ..
Ja vast zijn er wel jongens die die situatie proberen uit te buiten. Nogal moeilijk tegenin te gaan, zo'n argument.

Maar wat is precies die zwakkere positie? Ze zegt wel "ja", want nu is hij toch al in huis? Of verwacht je dat ze verkracht wordt ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')