It takes two to tango. Dus tenzij je in het heerschap een verkrachter ziet, vertrouw je (onbewust?) je vriendin dus ook niet. Ook al wil je het misschien niet toegeven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:30 schreef RobRobert het volgende:
Ik vertrouw mijn vriendin wel maar jongens niet.
Dat dus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:34 schreef Bombshell het volgende:
Elke man zou dat niet fijn vinden..
Als je dr echt vertrouwt moet het wel kunnen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:32 schreef Marble het volgende:
[..]
It takes two to tango. Dus tenzij je in het heerschap een verkrachter ziet, vertrouw je (onbewust?) je vriendin dus ook niet. Ook al wil je het misschien niet toegeven.
Dat dus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:32 schreef Marble het volgende:
[..]
It takes two to tango. Dus tenzij je in het heerschap een verkrachter ziet, vertrouw je (onbewust?) je vriendin dus ook niet. Ook al wil je het misschien niet toegeven.
Euhm, het is een jongen die zijn vriendin al flinkwat jaren niet meer gezien heeft? Zij kent hem alleen van de middelbare school. Dat is dus een redelijk onbekend persoon dusquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:44 schreef Slarioux het volgende:
Bwhehe kansloze snuiter.
Je vertrouwt je vriendin toch wel gewoon? Vrienden van mijn vriendin blijven wel vaker bij haar in huis slapen, en andersom heb ik hier ook vriendinnen van mij te logeren gehad. Beetje erg sneu dat er zo mee om moet gaan.
Euhm, dan nog? Des te meer reden om haar te vertrouwen. Ik ga er ten eerste wel vanuit dat als ze hem niet goed kent, hij niet zomaar op haar zal proberen te klimmen. En andersom ook nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:47 schreef OmegAero het volgende:
[..]
Euhm, het is een jongen die zijn vriendin al flinkwat jaren niet meer gezien heeft? Zij kent hem alleen van de middelbare school. Dat is dus een redelijk onbekend persoon dus
Eh, jij zit zo misschien in elkaar. Ik niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:47 schreef RobRobert het volgende:
Naja ik vertrouw haar inderdaad wel maar er wordt dan toch een lastige situatie gecreerd.
Sterker nog, als er UN situatie is dat ze vreemdgaat dan is het zo eentje...
En ja, het zou allemaal zonder problemen moeten kunnen verlopen. Ze heeft die jongen al lang niet gesproken en hij vraagt het ook niet aan haar maar aan een hele groep mensen. Ze heeft zelf absoluut geen bijbedoelingen en toen ik in het begin aangaf dat het me niet lekker zou zitten zei ze direct 'oh dan doe ik het niet'.
Maar goed ik wil egwoon niet dat er een vreemde kerel in mijn huis zit met mijn vriendin in dezelfde kamer voor 2 avonden...
Ik heb haar uitgelegd hoe kerels in elkaar zitten wat sex betreft en ze begrijpt mijn beslissing wel.
Toch beinvloed ik haar leven nu en ben ik de reden dat het niet doorgaat. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen dat dus ook als negatief zien.
Toch zijn er genoeg jongens die zo een situatie wel proberen uit te buiten lijkt mij. Die meid is dan in een zwakkere positie en kan er in feite niets meer tegen doen .. Dan kan d'r vriend haar nu nog afraden om dit te doen om haar te beschermen ..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:49 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Euhm, dan nog? Des te meer reden om haar te vertrouwen. Ik ga er ten eerste wel vanuit dat als ze hem niet goed kent, hij niet zomaar op haar zal proberen te klimmen. En andersom ook niet.
Oh, dè kerel! Jaaaaah....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:47 schreef RobRobert het volgende:
Ik heb haar uitgelegd hoe kerels in elkaar zitten wat sex betreft
Dit dus...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:44 schreef Toeps het volgende:
God zeg, jij hebt effe een vertrouwen in je vriendin! En inderdaad, élke jongen wil haar meteen neuken.
Terugvindpimp.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:47 schreef RobRobert het volgende:
Naja ik vertrouw haar inderdaad wel maar er wordt dan toch een lastige situatie gecreerd.
Sterker nog, als er UN situatie is dat ze vreemdgaat dan is het zo eentje...
En ja, het zou allemaal zonder problemen moeten kunnen verlopen. Ze heeft die jongen al lang niet gesproken en hij vraagt het ook niet aan haar maar aan een hele groep mensen. Ze heeft zelf absoluut geen bijbedoelingen en toen ik in het begin aangaf dat het me niet lekker zou zitten zei ze direct 'oh dan doe ik het niet'.
Maar goed ik wil egwoon niet dat er een vreemde kerel in mijn huis zit met mijn vriendin in dezelfde kamer voor 2 avonden...
Ik heb haar uitgelegd hoe kerels in elkaar zitten wat sex betreft en ze begrijpt mijn beslissing wel.
Toch beinvloed ik haar leven nu en ben ik de reden dat het niet doorgaat. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen dat dus ook als negatief zien.
Ja vast zijn er wel jongens die die situatie proberen uit te buiten. Nogal moeilijk tegenin te gaan, zo'n argument.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:53 schreef OmegAero het volgende:
[..]
Toch zijn er genoeg jongens die zo een situatie wel proberen uit te buiten lijkt mij. Die meid is dan in een zwakkere positie en kan er in feite niets meer tegen doen .. Dan kan d'r vriend haar nu nog afraden om dit te doen om haar te beschermen ..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |