quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:37 schreef Sackboy het volgende:
Niet.
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik vind het echt vet ben ze nu allemaal aan het kijkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:43 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Kom op Aquila, wees reeël, hij zet zich allemaal voor gek met deze filmpjes.
Bijna niemand is positief.
- Onverstaanbaar
- Camerawerk is slecht
Ok, hij ligt wel de dingen toe die slecht zijn, maar waarom zijn er geen goeie dingen in zo'n game, die zijn er vast wel.
- Grow up, die knuffel moet weg.
@TS: Als jij een show maakt speciaal voor de weblog zal ik hem plaatsen, mits acceptabel.
Schitterend.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:00 schreef Nosh het volgende:
Jezus christus, met dat mouwloze shirt ook. En dan 'de kleine zeemeermin' reviewen. Ben je op deze manier alle kutdingen die je moeder voor jou koopt aan het verwerken? Is dit stiekem niets meer dan een hele grote middelvinger richting je ouders, omdat ze een kapper maar 'dure gekkigheid' vonden? Een wraakactie voor het genetische ongelukje dat jouw hoofd heet?
Hij neemt ook midden op de dag afscheid met de woorden ''Weltrusten''quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:54 schreef Scarface2004 het volgende:
Viewtiful Joe review
Die gast word wakker (in zn kleding) en gaat 6 minuten daarna weer slapen (zelfde kleding)
"Zal kullebur"
"Lisigned by Nintendo"
"En waarom hebben we 2 randoom knopjes"
christus man
Wee je gebeente als je dit aan Fryslân probeert te koppelen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
En waar uit het Noorden kom jij?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:54 schreef Scarface2004 het volgende:
Viewtiful Joe review
Die gast word wakker (in zn kleding) en gaat 6 minuten daarna weer slapen (zelfde kleding)
"Zal kullebur"
"Lisigned by Nintendo"
"En waarom hebben we 2 randoom knopjes"
christus man
Ik vind hem echt geniaal!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:33 schreef Scarface2004 het volgende:
Hahahaaaa die 4x4 review, die stoel in midden in beeld.
"straks wordt ik ingehaald"
Man, hij staat een halve ronde achter op de rest.
Die camera moet toch ook denken "waar ben ik mee bezig??" mag ik hopen.
En elke review afsluiten met dat geneurie
Kom zeg, alsof hij het ooit tot gametrailers schopt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:51 schreef BMH het volgende:
Vooral meer aandacht geven. Internet bevuiling.
Nee dit is gewoon tofquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:51 schreef BMH het volgende:
Vooral meer aandacht geven. Internet bevuiling.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:24 schreef emarwii het volgende:
Ik kan jullie mededelen dat er nog een prijsvraag komt waarin je de DVD kunt winnen. Kun je daar niet op wachten? Bestel hem dan snel via mijn site!
Midden september.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]kan je een inschatting geven wanneer ongeveer?
kan namelijk niet wachten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |