abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 8 augustus 2008 @ 17:02:23 #21
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_60660911
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 16:56 schreef emarwii het volgende:
Op sommige punten zijn mijn reviews nog niet zo heel goed idd, maar dat komt nog. Als je mijn 1ste en mijn laatste review bekijkt, kun je zien dat ik toch echt vooruitgang boek.
ja dat klopt zeker, je bent snel vooruit gegaan! toi toi toi met je volgende filmpje! let gewoon op je zwakke punten en verbeter het en op een dag word je net zo goed als AVGN
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
pi_60660938
Serieus, waar is de tijd gebleven dat alle domme shit die je als kind deed gewoon daar bleef waar het hoorde: een verlaten plank in je slaapkamer, waar niemand er mee geconfronteerd werd?

Ik heb vroeger ook echt de meest debiele dingen geproduceerd, maar godzijdank was er toen geen youtube waar je meteen jezelf voor de rest van je leven aan een schandpaal nagelt.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_60660953
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 17:00 schreef Nosh het volgende:
omdat ze een kapper maar 'dure gekkigheid' vonden?
pi_60660978
quote:
Ik werd door vele mensen afgekraakt en belachelijk gemaakt, maar dat hield me niet tegen om door te gaan! Nu, meer dan een half jaar later, is de show al veel beter en heb ik meer fans. Hoewel er nog steets mensen zijn die mijn show 'haten', ga ik gewoon lekker door.
.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 17:04:51 #25
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_60660994
Je filmpjes zijn hopeloos. Je reviews zuigen en de AVGN is veel leuker, informatiever en meer entertainment dan deze zooi.
pi_60661230
quote:
"Sommige van jullie zullen mij vast wel kennen."

Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
pi_60661294
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
pi_60661342
.

De gefrustreerd'n videooooooo keem fen. .
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_60661345
HIj zegt in ieder filmpje.

"Jullie vonden het nogal een slechte review."
pi_60661391
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 17:15 schreef Blackninjadude het volgende:

Dat gevecht op het eind.

Dat spraakgebrek is fantastisch !
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_60661397
Waarom de AVGN nadoen? Hij en Zero Punctuation zijn gewoon erg leuk, origineel en goed uitgevoerd. Probeer ze niet na te doen maar verzin iets origineels. Dit is gewoon totale crap
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 17:20:07 #36
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_60661404
Oh, en je praat steeds op een irritante monotome kutmanier. En het gezeik slaat nergens op.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 17:20:07 #37
224144 emarwii
www.dgvf.come2me.nl
pi_60661405
Als jullie tips hebben mogen jullie die ook posten. Verwacht mijn volgende review over 2 weken.
Kijk voor al mijn gefrustreerde reviews op:
www.dgvf.come2me.nl
www.youtube.nl/emarwii
pi_60661428
Uhm. Je leest over de belangrijkste tip heen.... Stop.

Dat hebben al een boel mensen aan je proberen te vertellen, maar komt er niet in
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_60661467
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 17:15 schreef Blackninjadude het volgende:

Dat gevecht op het eind.
"Maar mensen, g-geloof me. Het w-w-w-was het wachten waaaaard."
*SPLURT*
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_60661476
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 17:20 schreef emarwii het volgende:
Als jullie tips hebben mogen jullie die ook posten. Verwacht mijn volgende review over 2 weken.
Vooral doorgaan, niks aantrekken van de mensen die negatief over je zijn. Iedereen heeft talent. Doe het voor de mensen die het wel leuk vinden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')