Zou je de bloopers op Youtube willen zetten?quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:22 schreef emarwii het volgende:
en er staat ook nog een interview op de DVD
De bloopers duren maar 5 minuten hoor.
De onthulling duurt ong. 20
en het verhaal wel 80-100 minuten
Inkopper: die staan er al.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:24 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Zou je de bloopers op Youtube willen zetten?
quote:10-8-08
Na een topic te starten op de bekende game site www.games.fok.nl, zijn de kijkcijvers met 110% gestegen! Ik ben op de site ook nog in een Weblog gekomen: AVGN-wannabee
En hier is ook de topic: De gefrustreerde Video Game fan !! Met de kijkcijvers ben ik natuurlijk erg blij, net als met de enorm gestegen kijkcijvers van de site (180%).
Iemand, vertel me dat dit een grap isquote:kijkcijvers
Hij heeft gewoon een geheel eigen stijlquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:52 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Iemand, vertel me dat dit een grap is![]()
Je kunt via contact op mijn site een mail sturen die dan in dgVf aan het woord beantwoord word. Dit komt ong. op hetzelfde neer als brieven maandag. Ik hoop hier veel leuke mailtjes binnen te krijgen! En mijn volgende review komt volgende weekquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Je reviews zijn nu wel erg informatief maar je moet wel zorgen dat de kwaliteit hoog blijft!
En dat er regelmatige een nieuwe review komt!
En heb je al na gedacht over een soort van brieven maandag dus met kijkers vragen?
Alleen Kijkcijvers moet je ff veranderen
Ik vat hem ook niet helemaalquote:
Done.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:00 schreef emarwii het volgende:
[..]
Je kunt via contact op mijn site een mail sturen die dan in dgVf aan het woord beantwoord word. Dit komt ong. op hetzelfde neer als brieven maandag. Ik hoop hier veel leuke mailtjes binnen te krijgen! En mijn volgende review komt volgende week
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:15 schreef AQuila360 het volgende:
Kun je in de volgende '' GVGF aan het woord'' ingaan op hoe dit Fok! topic alles in een stroomversnelling heeft gebracht?
En waneer kunnen we ''GVGF aan het woord 6'' verwachten?
Gewoon, een 'waarom kijken jullie naar autisten als je ook iemand anders kan zien Patiencen '-reminder.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:34 schreef Gamedemon het volgende:
Te-te-tering ik sn-sn-snap niet wat hier zo leuk aan moet zijn...
Ik ra-ra-raak juist gefrustreerd door dit soort filmpjes.
Het is DGVF aan het woord en niet GVGFquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:15 schreef AQuila360 het volgende:
Kun je in de volgende '' GVGF aan het woord'' ingaan op hoe dit Fok! topic alles in een stroomversnelling heeft gebracht?
En waneer kunnen we ''GVGF aan het woord 6'' verwachten?
Veel te lang wachten, zo verlies je zeker kijkers. Ik zeg, over een weekje is de beste datum.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:27 schreef emarwii het volgende:
[..]
Het is DGVF aan het woord en niet GVGF
De volgende DgVf aan het woord kun je over 3-4 weken verwachten. Er zal zeker aandacht besteed worden aan deze site!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |