Jah .. you wishquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
En mocht je willen vergoten post een foto om ons te laten oordelen
Best veel meisjes. Meisjes dus. Jij ook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:07 schreef Sofie_eifoS het volgende:
Wie wil er hier allemaal grotere brosten, of is gewoon niet tevreden met haar borsten?
Jah ik wil er grotere, niet zo van die pamela's .. maar tochquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:10 schreef LittleMiss het volgende:
Ik ben er wel tevreden meeen jij sofie?
Ben al meer dan 2 jaar aan de pil, ik heb er heus geen grotere memmen van gekregen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:15 schreef Jojoortje het volgende:
Gewoon aan de pil gaan
Krijg je heus wel grotere memmen van.
Een "poepje"?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:19 schreef Sofie_eifoS het volgende:
Ik heb trouwens nog een typishce vraag die hier bij hoort.. voor de mannen ..
grote borsten?
.. of liever mooi poepje ? of ..?
Een mooi hoopje poep met een vlaggetje erop.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:19 schreef Sofie_eifoS het volgende:
grote borsten?
Dat klinkt een stuk beter dan 'poepje'quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:23 schreef Sofie_eifoS het volgende:
[..]
ja, hoe moet ik het anders zeggen .. kont ?
Flauwerdquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:42 schreef Viking84 het volgende:
Krijg een kind. Krijg je ook grotere borsten van.
Ik heb gelukkig niks te klagen.
En nee, er komen géén foto's.
Met welke borstjes zijn ze vergelijkbaar?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:42 schreef Viking84 het volgende:
Krijg een kind. Krijg je ook grotere borsten van.
Ik heb gelukkig niks te klagen.
En nee, er komen géén foto's.
Das puur omdat ze gaan hangen, het strakke is er wel af op je 25ste.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:14 schreef nein het volgende:
Hoe oud ben je TS?
Wantuhh..je boobies groeien vaak nog wel wat door, ik had tot mn 23e altijd een B cup en ik ben nu 25 en heb nu een C, en in die oude bh's pas ik nu niet meer fatsoenlijk. En da's niet omdat ik aan ben gekomen in gewicht of zwanger ben ofzo
Gast, je weet niet waar je over lult. En my god, met wat voor 25 jarigen ben jij geweest met hangtieten? Zeker vrouwen die al 3 kids hebben uitgepoept ofzoquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:18 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
Das puur omdat ze gaan hangen, het strakke is er wel af op je 25ste.
Hoe groter hoe beter, ceteris paribus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:19 schreef Sofie_eifoS het volgende:
grote borsten?
Ik heb een vermoeden dat TS een jochie van 13 is die net begint te ontdekken wat de andere sekse allemaal te verbergen heeft onder de truitjes.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat klinkt een stuk beter dan 'poepje'
Als de rest van je lichaam ook mooi tenger is dan kan het erg goed.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:55 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb echt bijna niks. Ik weet alleen niet of ik nou blij moet zijn of niet.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:55 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
fotootje?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:55 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ze zijn acceptabel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:55 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Maakt niks uit, een mooie kont of lekkere tieten, zolang 1 van beide maar lekker is (samen met het koppie).quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:19 schreef Sofie_eifoS het volgende:
grote borsten?
niet tevreden zijn met je borsten is onzekerheid, een psychisch probleem van de afgelopen 20 jaarquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:07 schreef Sofie_eifoS het volgende:
Wie wil er hier allemaal grotere brosten, of is gewoon niet tevreden met haar borsten?
dat dacht ik ff nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:15 schreef Jojoortje het volgende:
Gewoon aan de pil gaan
Krijg je heus wel grotere memmen van.
Jij houdt wel van een poepertje?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:10 schreef HenkieVdV het volgende:
Hmm vrouwen met erg grote brosten in vergelijking met hun lichaam vind ik echt niet sexy.Het beste is eigenlijk als je lichaam een mooi geheel is.
Ik ben trouwens een liefhebber van lekker poepertsniet van dikke memmen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |