ik denk dat jouw man er gemilimeterd best okay uitziet!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:52 schreef ColdFeet het volgende:
Millimeteren is idd de meest waardige oplossing voor kalende mannenVolgens mij wordt die vent van mij ook binnen 10 jaar kaal, en grijs istie al.
Het is maar goed dat ie zo'n lekkere jonge blom aan zijn zijde heeft![]()
Tevens fipo
Die onderste heeft vergelijkbaar haar met mij. Di gast is trouwens zwaar vervelend met z'n diadeempje in.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Zwaar mee eens. Dat is vreselijk het schijnt in te zijn trouwens. Neem zoiets
[ afbeelding ]
Komt uit Sm44tj3s, hUsL3rS, Kud0'H4TUH iZ V3RL4TuH #15
Dat is
Ik snap wel meer dingen niet, waarom heeft men een theedoek om ?
[ afbeelding ]
Tot zover de modeklachten
Haar man ziet er altijd goed uit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:53 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik denk dat jouw man er gemilimeterd best okay uitziet!
tevens tvp.
Die kwam ik zaterdag tegen in de rij voor de pin automaatquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:48 schreef borisz het volgende:
Ik snap wel meer dingen niet, waarom heeft men een theedoek om ?
[ afbeelding ]
Tot zover de modeklachten
Het was toevallig iemand van wie ik wist dat die een theedoek om deedquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Die kwam ik zaterdag tegen in de rij voor de pin automaat
Jij hebt m nog nooit 's morgens vroeg gezien met slaapstrepen, pluishaar en kwijlsporenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Haar man ziet er altijd goed uit.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij hebt m nog nooit 's morgens vroeg gezien met slaapstrepen, pluishaar en kwijlsporen
PF, hoe was het bij de dokter?
Ja nog steeds van die val..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:14 schreef ColdFeet het volgende:
GlutenALLERGIE??? Komt vrijwel niet voor bij volwassenen. Maar fijn dat je clit er nog zit. Wel raar dat wondje, is dat nog steeds van die val
hmpfquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:25 schreef ColdFeet het volgende:
Maar dat is al maanden geleden! Gaan ze er iets aan doen?
Glutenintolerantie komt vaker voor bij volwassenen. Maar allergie en intolerantie is nogal een verschillend verhaal. Denkt ze dat je last hebt van gluten omdat je van bier buikpijn krijgt? GrappigMaar jeetje, dan moet je straks (eindelijk) gezond en gestructureerd gaan eten
En wanneer laat je die SOA test doen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja nog steeds van die val..
Nou ja er is IETS mis met m'n darmen... En dat gaan ze nog uitzoeken!
Maar ze dacht spastische darm..
Samen met Mr PFquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En wanneer laat je die SOA test doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |